Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Nästa tillfälle, dvs måndag v.5, kör vi Streetdance på Actic (gamla Nautilus, Säbygatan). Vi åker från Bo ca 13.20, antingen med minibuss eller vanliga bussen. Ta med "danskläder", typ mysbrallor och T-shirt samt skor. Vattenflaska kan vara bra också...

Vecka 6 ligger bakom oss (Fjällnora samt Kungsberget), nästa vecka kör vi teori på Bo (ledarskap samt planering för elevledda lektioner efter sportlovet).

Nästa lektion, alltså måndag vecka 11, blir det föreläsning i fördjupad träningslära. Vi kör i någon sal på Bo, ta med anteckningsmaterial (ja, det blir prov på detta senare).

Hej elever!

Tyvärr blir dagens lektion inställd, måste vara hemma med sjuk dotter.

/Mats

Då har jag bestämt med Mirella att jag kör föreläsning på måndag 21/3, fördjupad träningslära, på Bo sal 4. Inget ombyte behövs men gärna anteckningsmaterial.

Trevlig helg!

Då är frågan vem som kör nästa vecka (v.13), Mirella eller Jenny/Ellentin? Först till kvarn?

Hej elever!

Preliminär planering av resterande termin:

Vecka 13 - Egen studietid, förbereda redovisning av din muskel samt
planering av elevledd lektion om du ej har haft den än.

(Samir och Mirella - skicka era mailadresser till mats

Då så, lite info inför resan till Ågelsjön.

Vi beräknas åka från Bo klockan 08.00 på måndag 16/5. Resan tar ca 2½ timme, så ta med något att äta på vägen. Väl på plats lastar vi ur bilen, tar vår packning och slår läger på lämplig plats. Därefter sker ak

6 pack ägg
1 thaiwok påse
2 st kycklingfiler
ris
tomater
gurkar
sallad
pasta
becon
rödmöjlk
oboy
korv och bröd
kycklingklubbor
bröd, smör och skinka
vitlök
fil
något mer som vi behöver lägga till Harri? 🙂

Hej Natta!

1. Försök specificera er lista så mycket som möjligt, t.ex. hur många korvar/bröd/hur mycket pasta? Jag vill slippa behöva räkna i affären.

2. Försök att undvika färskvaror (finns bara en liten kylväska, det kan bli varma dagar o då ligger t.

12