Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarNorasjön Runt
You need to log in to create posts and topics.

Har nog i stort sett bestämt mig och börjat ladda redan... Spännande att springa en halvmara, sen kommer drömmen - maran nån gång om ett år eller nåra år. Läste på deras hemsida - den var riktigt bra, verkar ta löpning på allvar i Nora. Men blir det inte

Inte blir det så många som 300 hundra!
Så lite ensamt kan det ju bli men du har ju långsamma mig med.

Men arrangören har tydligt sagt att det finns utrymme för de långsamma eftersom prisutdelningen börjar 3 timmar efter start, så brukar det aldrig vara

Tyckte att det verkade finnas 300 namn i startlistan, var nog förvirrad, inte ovanligt... Ja, ja tre timmar fixar jag det på, men lite folk hade varit peppande för farten.

Gör ju inget om jag sniglar in på 2.59 ingen vet vem jag är ändå!

just nu 110 anmälda. Herrserien börjar på nr 5. Damserien börjar på 205 och motionärerna på 300. Det blir lite förvirrat då.
Men det är helt OK ändå. Man slipper stressen.

Man får en tröja med det är bra!!!! Har bestämt mig för att om jag känner mig pigg och kry så springer jag. Ska se det som ett långpass i träningen och att jag har en chans att få en tid på halvmaran så att jag har något att sikta på att slå till senare.

Anmäld 🙂

😀
Trevligt

Tänker du bli frisk tills dess???? Såg att du blev dålig i åby, synd! Nästa år vill jag också jogga 6 timmar... hellre långt än snabbt är liksom min ide om denna motionsform...

Men du skall ha gul tröja Kaj...annars undrar man ju vad där är för jeppe! 😉