Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNu får
You need to log in to create posts and topics.

klart man får ge komplimanger! klarar man inte att ta emot det så får man ju skylla sig själv.

Fast just på det där stora ställena spelar det nog ingen roll hur mycket man smickrar kassörskan, för de skickar en alltid till kundtjänst i alla fall, eftersom de i kassan aldrig kan rätta till såna fel. Så när man redan är lite småsur, så får man stå i

nänä, Per, projicera inte det här på mig. Jag har försökt med subtila vinkar mest hela tiden men du vill ju inte ...

😉

Rasmus, du borde läsa Självkänsla nu av Mia Törnblom http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172320362 i den får man lära sig hur man får leenden tillbaka 🙂

Nja, det var ju inte det detta handlade om, utan jag ville bara veta hur det uppfattas "på andra sidan" (inga dödenreferenser nu, tack!), så att det inte missförstås. Jag tycker om att göra andra glada, men jag vill ju att det ska tolkas på rätt sätt.

Oc

Berit och Sofia har svarat utmärkt på din fråga Rasmus. Fokusera på det istället.

Jaja, jag ska ge mig. 🙂

*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*

Jamen, se där - nu blev jag glad bara för att någon tyckte att jag hade svarat utmärkt! 🙂 Komplimanger funkar helt klart som humörhöjare!

Nej men Håkan.. Det där va ju "under bältet".. Ingen vill ju att du ska tro det om dig själv så nu skriver tjejerna av ren medkänsla 😉
Tack Per- Me like you (L)