Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNu får
You need to log in to create posts and topics.

Om vi är 1200 personer bara i den här gruppen så borde det finnas stora pengar att hämta om man införde ett organiserat After Race mingel för singlar i samband med de stora loppen...

För att sedan strömlinjeforma processen lite så kanske det är dags att

jag gillar din nummerlapps ide!
Tänk vad kul loppen skulle bli då, bara leta upp någon trevlig grön rygg och kuta efter

Dom borde diskas för fusk...Jäklar om man hade en tjej å sprang som singel och man kom med på bild under loppet,då blev man nog helt utan både resultat och tjej

Underbar tråd!

Rasmus du ber tjejerna att pang på säga vad de vill ha!!! Det går ju inte, inte alls. Egentligen är den hela önskan totalt ologisk. Tjejer vet inte vad de vill ha, är man det ena skall man vara det andra.....tror jag har haft en utläggnin

Finns det verkligen en generell regel? "Humor som DP" betackar jag mig, där blir inget mekande med framgaffeln det vill jag lova!

Inga föruppställda preferenser direkt men jag dreglade faktiskt lite lätt över en som kom cyklande inne på Konsum i veckan.

Carina: Att cykla inne på konsum är ett sätt att fånga din uppmärksamhet alltså? 😉

Joop. Especially eftersom han hade en gammal vintage Crescent och jag behövde avleda mina tankar från att känna mig som årets ungkarl i kvinnokropp med två felix-frysmat under armen. Inte ens en liter mjölk, som kunde villat bort faktumet att jag så uppen

Det där är svår att hitta balans i tycker jag, för jag är en ganska stark personlighet, och jag vill hitta en stark motkraft liksom, någon som utmanar mig på mer än ett plan. Mött alldeles för många killar som sprungit åt andra hållet på grund av det, Ant

Jag har aldrig dissat någon för deras underkläder....inte ens för ett par bomullssloggi....jag är lite djupare än så....Carina!! 😀 😀 😀

Den som ljuger om sitt civilstånd får springa med en svart påse över huvudet.