Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

+1 på Johan. Och Leif.

Michael: Drar igång? Den håller alltid på, året om. Jag har en mara på våren. När tycker du jag skall "dra igång"?

Sorry, det var kategoriskt uttryckt. Det här är en ny satsning för oss och vi måste börja någonstans. Ingen enskild satsning kan göra alla medlemmar nöjda samtidigt.

Det jag egentligen skulle vilja ha, är ett individuellt anpassat träningsprogram baserat på mina mål (säg som exempel HM i mitten av Maj, långt cykellopp i mitten av Juni, och en triathlon i Augusti). Då skulle man del vilja ha periodiserad träning under

Äh, f-n va folk var neggiga... Bra jobbat FB-gänget! Mer nyheter, fler användingsområden. Heja heja!

Hehehe.. Lite kul "när löpsäsongen drar igång" Grejen är att den pågår året om. 🙂 Man kan ju inte lägga av bara för att det är snö och minusgrader. 🙂

Jag skulle önska en möjlighet att registrera TSS och få en PMC:

http://home.trainingpeaks.com/blog/article/what-is-the-performance-management-chart

Bra Funbeat! Gissar att själva nyheten är att "funktionen" finns och att den kan anpassas till andra sporter och mot andra tävlingar.

Jag har inte lust att MAXIMERA min tid i något lopp 😉

Tycker det är jättekul att ni hittar på nytt och förstår att ni behvöer marknadsföra det men jag behöver inte få popups flera gånger om dagen om den saken.

12