Quote from Guest on 28 December 2008, 21:13Mitt nyårslöfte för 2009 blir att se till att ha ett helt fantastiskt år!
Mitt nyårslöfte för 2009 blir att se till att ha ett helt fantastiskt år!
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:23Att sluta vara singel 😉
Att sluta vara singel 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:24Att sluta vara singel 😉 (dubbelpost skräp)
Att sluta vara singel 😉 (dubbelpost skräp)
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:28Eller leva ett fantastiskt singelliv. Återstå att se vilket det blir...
Eller leva ett fantastiskt singelliv. Återstå att se vilket det blir...
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:29Kan du bara bestämma det så där (att sluta vara singel) 🙂
Kan du bara bestämma det så där (att sluta vara singel) 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:34Om man bara bestämmer sig, blir det som man bestämt (har jag hört), men inte om man velar..
Om man bara bestämmer sig, blir det som man bestämt (har jag hört), men inte om man velar..
Quote from Åsa Tysklind on 28 December 2008, 21:35Att få skriva i tråden "avslutar singel" ( eller vad den heter ) det vore välldigt trevligt.
Även att cykla mera vart inte så mycket som jag ville.
Att få skriva i tråden "avslutar singel" ( eller vad den heter ) det vore välldigt trevligt.
Även att cykla mera vart inte så mycket som jag ville.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:43Jo men visst tycker jag att man skall kunna bestämma sig, allt är ju bara en fråga om vilja. Inget är omöjligt jue, så som sagt vad vore trevligt att få skriva i avsluta grenen .
Iofs kanske det då känns lite bittert att få lämna gemenskapen här, kanske
Jo men visst tycker jag att man skall kunna bestämma sig, allt är ju bara en fråga om vilja. Inget är omöjligt jue, så som sagt vad vore trevligt att få skriva i avsluta grenen .
Iofs kanske det då känns lite bittert att få lämna gemenskapen här, kanske
Quote from Rasmus Olsson on 28 December 2008, 22:13Jag har också bestämt mig. För vad jag inte riktigt. Ber att få återkomma.
Jag har också bestämt mig. För vad jag inte riktigt. Ber att få återkomma.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 22:14Har inget direkt nyårslöfte så där. Mer nyårsönskningar?
Bli friskare
Bli smalare
Få mer rutin på mitt livLåter som en bra start! 🙂
Har inget direkt nyårslöfte så där. Mer nyårsönskningar?
Bli friskare
Bli smalare
Få mer rutin på mitt liv
Låter som en bra start! 🙂