Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 04:05Måste man ha nyår och ett nyårslöfte som anledning för att sätta ett mål?? kan man bara inte sätta det rakt av utan att ha nyår som "ursäkt"? Men vad vet jag, jag har ju faktiskt "fuskat" och druckit ett par öl ikväll. Faan va lättpåverkad man ska va när
Måste man ha nyår och ett nyårslöfte som anledning för att sätta ett mål?? kan man bara inte sätta det rakt av utan att ha nyår som "ursäkt"? Men vad vet jag, jag har ju faktiskt "fuskat" och druckit ett par öl ikväll. Faan va lättpåverkad man ska va när
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 08:25Nu är jag upplyst. Ska träna väldans ordentligt inför vätternrundan.
Nu är jag upplyst. Ska träna väldans ordentligt inför vätternrundan.
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 15:46Jag kommer..... 🙂
Jag kommer..... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 16:55Jag kommer ev., det är oklart än så länge. Men bubbelvatten har jag:-)
Jag kommer ev., det är oklart än så länge. Men bubbelvatten har jag:-)
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 12:26Att tag tag i mig själv och mitt liv. Lite grann som jag lyckades med under 2007 men failade 2008 :/ Heh..
Att tag tag i mig själv och mitt liv. Lite grann som jag lyckades med under 2007 men failade 2008 :/ Heh..
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 15:01Jag ska träna mer rätt och minska på antalet överansträngningar.
5st är lite för mycket
Jag ska träna mer rätt och minska på antalet överansträngningar.
5st är lite för mycket
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 16:18Inga nyårslöften här. Men jag önskar ER ALLA ETT GOTT NYTT TRÄNINGSÅR.
Kram och festa lagom ikväll.
Inga nyårslöften här. Men jag önskar ER ALLA ETT GOTT NYTT TRÄNINGSÅR.
Kram och festa lagom ikväll.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 16:22Jag ska:
cykla mer
cykla oftare
cykla snabbare
cykla hårdare
och ibland bara cykla för nöjets skull
Jag ska:
cykla mer
cykla oftare
cykla snabbare
cykla hårdare
och ibland bara cykla för nöjets skull
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 16:44Bruse P: låter bra, man ska ha kul också? 😉 hehe
Bruse P: låter bra, man ska ha kul också? 😉 hehe
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 16:51Alltid ska ha kul. Alltid.
Alltid ska ha kul. Alltid.