Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 21:40Bruse, hur många mil blev det i sadeln i år?
Obs svaret kommer att multipliceras med 2 och följas upp av notarius publicus.
Han har en benägenhet att skära sönder däcken för folk som inte lever upp till sina löften 😉
Bruse, hur många mil blev det i sadeln i år?
Obs svaret kommer att multipliceras med 2 och följas upp av notarius publicus.
Han har en benägenhet att skära sönder däcken för folk som inte lever upp till sina löften 😉
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 22:55Bli mer spontan.
Bli mer spontan.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 22:59Arbeta mindre.....
Arbeta mindre.....
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 01:46Hans, jag vet inte, men alldeles för lite. Noterar aldrig pendlingen, men om jag gör ett överslag på den så borde det bli 224 mil bara på pendlingen. Bara åtta månaders pendling.
Hans, jag vet inte, men alldeles för lite. Noterar aldrig pendlingen, men om jag gör ett överslag på den så borde det bli 224 mil bara på pendlingen. Bara åtta månaders pendling.
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 08:45Många steg ska det bli! Tick tack... Men helst mil och annat.
Många steg ska det bli! Tick tack... Men helst mil och annat.
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 19:06Mina nyårslöften ur ett träningsperspektiv är enkla:
Bli snabbare, starkare och snyggare!
Det är fördelen med att inte vara så vältränad, utvecklingspotentialen är enorm 😀
Mina nyårslöften ur ett träningsperspektiv är enkla:
Bli snabbare, starkare och snyggare!
Det är fördelen med att inte vara så vältränad, utvecklingspotentialen är enorm 😀
Quote from Fredrik Svensson on 1 January 2009, 22:27Hehe, härligt Åsa jag håller sååå med dig.
Efter att ha lyckats släpa mig runt milen, i går, på stolta ca70min, så kan det jue bara bli bättre... Mkt nöjd med det utgångsläget (H)
Hehe, härligt Åsa jag håller sååå med dig.
Efter att ha lyckats släpa mig runt milen, i går, på stolta ca70min, så kan det jue bara bli bättre... Mkt nöjd med det utgångsläget (H)
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 13:55Mina mätbara nyårslöften är nog gå ner i vikt och hålla mig kring 80 pannor +- 3 kg ungefär för att klara av att springa Marathon på 4 timmar.
Sen kanske försöka mig på ett litet triathlon (http://www.sovdetriathlon.com/) mest för att känna på det. Känns
Mina mätbara nyårslöften är nog gå ner i vikt och hålla mig kring 80 pannor +- 3 kg ungefär för att klara av att springa Marathon på 4 timmar.
Sen kanske försöka mig på ett litet triathlon (http://www.sovdetriathlon.com/) mest för att känna på det. Känns
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 17:21Cykla norr till söder kanske?
De vore najs....
Cykla norr till söder kanske?
De vore najs....
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 19:27...å lämna asfaltsrapporten till mig efteråt....
...å lämna asfaltsrapporten till mig efteråt....