Quote from Fredrik Olsson on 7 January 2009, 19:39Mr Frippe <
Sverigetempot vore kanske något att sikta mot!?
http://www.ultracyclingsweden.com/sverigetempot.htm
Mr Frippe <
Sverigetempot vore kanske något att sikta mot!?
http://www.ultracyclingsweden.com/sverigetempot.htm
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 19:48Hm....
Jag kör mtb.
Blir nog från åkt på landsväg.Undra om det är skogetapper inlagda....? (H)
Hm....
Jag kör mtb.
Blir nog från åkt på landsväg.
Undra om det är skogetapper inlagda....? (H)
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 09:50Håkan Zäta, haha jag och min Eu-moppe hakar på till vietnam 🙂
Håkan Zäta, haha jag och min Eu-moppe hakar på till vietnam 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 17:17Sweet Linda, får jag åka bakpå så har vi en deal 😀
annars var inte mopparna så dyra i Vietnam och man kan ju alltid sälja den när man är klar...
Sweet Linda, får jag åka bakpå så har vi en deal 😀
annars var inte mopparna så dyra i Vietnam och man kan ju alltid sälja den när man är klar...
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 17:20Om ni e seriösa så e jag fett på.
Verkar som en rolig och anorlunda grej.Finns juh annars tuktuk rejset genom indien. (H:)
Om ni e seriösa så e jag fett på.
Verkar som en rolig och anorlunda grej.
Finns juh annars tuktuk rejset genom indien. (H:)
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 17:31Håkan, Jag kan ta dig i min sidovagn, den e liten och läcker men den räcker enda fram .. *nynnar*
Håkan, Jag kan ta dig i min sidovagn, den e liten och läcker men den räcker enda fram .. *nynnar*
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:47Linda,
"Jag träffa henne på stan, hon stod och mumsa banan..." nanana... på min sidovagnsmotorcykel... 😀Mr. Frippe,
jag är i alla fall semiseriös ... har inte råd just-nu-på-studs men med lite skatteåterbäring på fickan och när köket är betalt så fram
Linda,
"Jag träffa henne på stan, hon stod och mumsa banan..." nanana... på min sidovagnsmotorcykel... 😀
Mr. Frippe,
jag är i alla fall semiseriös ... har inte råd just-nu-på-studs men med lite skatteåterbäring på fickan och när köket är betalt så fram
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:41Frippe, fint! Fick mig att skratta, lite smått 🙂
Frippe, fint! Fick mig att skratta, lite smått 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:06Vilket rejs Frippe!!!! Det där borde man köra nångång i livet 😀 😀 😀
Har suttit och läst lite reseskilldringar runt de "tävlingar" som körts och f-n va jag har skrattat. Helt underbart (t+)
Vilket rejs Frippe!!!! Det där borde man köra nångång i livet 😀 😀 😀
Har suttit och läst lite reseskilldringar runt de "tävlingar" som körts och f-n va jag har skrattat. Helt underbart (t+)