Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELnyblivna singlar/ni som separerar …
You need to log in to create posts and topics.

Katarina. Det är jättejobbigt att lyssna på kritik när man kör bil. Ingen ska behöva stå ut med det. Jag tror du blir en bättre bilförare som singel (om du nu blir det).
Säkert inga fem varv i rondellen. När du kör själv och slipper tjat och gnat tror jag

Jessica, så är det kanske, och vi har nog alla varit där nån gång. Det som har funkat för mig för att få tyst på kaoset (temporärt iaf) är träning eller t.ex. promenader. Det kan egentligen vara vad som helst tror jag där man fokuserar konstruktivt på s

inget på den här jorden slår bästisar. bästisar av den typen som inte bara håller med en. jag har två (L) (H:) (L)

Stor kram till dig Katarina!

Jag håller med Jessica - vänner är bra i sådana här lägen, så omringa dig av de bästa o närmsta du har!

Sedan vad gäller fördelar/nackdelar med singel/parbiten; det finns en massa med båda sidor så jag vet inte om det går a

Åh, tack för alla svar.

Andreas: Jag var inte sådär jätteseriös och låtit mitt väl och ve hänga på min förfrågan om fantastiska fördelar om att vara singel, jag menade bara att jag ville öppna upp för lite feedback åt det lite mer peppande hållet. Och d

dublett

JA! Det måste vara ödet! Jag kan redan se hur vi dammar av våra fallskärmskunskaper och frifaller i olika hybridformationer till romantisk musik, grönska på overallerna, och villt kindfladder.

Om du fortsätter träna, och jag degar ner mig ordentligt oc

Du har ju i alla fall kvar humorn Katarina det är ju alltid något. Jag säger som dom andra ta det lungt och gör inget förhastat vänta tills han har bestämt sig och börja där efter att planera var? när? hur?.

Kram och lycka till (L)

Det ordnar sig Katarina,

Livet är inte lätt och ibland
blir det inte som man tänkt sig,
fast det finns inget just nu som säger
att det kanske inte blir bättre än det var.

Det är mitt sätt att peppa mig. Det kanske
faktiskt blir ännu bättre sen.

kr

Det kallar jag långsiktig planering Katarina. Men fan jag gillar inte tjejer som röker. Kan du inte hitta på nåt annat degenerationstrick.

Fast det låter bra att börja med lite skydiving. Vad sägs om att dirta hemma hos mig (H)