Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELnyblivna singlar/ni som separerar …
You need to log in to create posts and topics.

Visst blir det bättre med tiden, med eller utan katt. I början efter en separation är det f-n i mig ingen dans på rosor, men det tar sig.
Stora uppmuntrande kramar från en som var i samma läge för ett år sedan!

Tack Louise! Kunde inta sagt det bättre.
Detta är min 2:a skilsmässa, så jag vet vad som väntas, men det är lika jobbigt i alla fall 🙁
En katt eller 2 förgyller deffinetivt tillvaron, med eller utan stadigt sällskap 🙂

jag har två 😀
en sover i sängen och en sover brevid datorn= nästan alltid någon på armslängdsavstånd.

jag virkade en filt till gammelkatten , hon som sover vid datorn, igår. jag tror hon gillar den. hon sover på den nu i allafall.

Vissa katter älskar datorer. Så fort jag lämnar min laptop oövervakad är Busan, en av de tre (3) katterna jag bor med, där och går runt på tangentbordet några varv innan hon lägger sig ner. Jag har haft grymma problem med att försöka ställa tillbaka dator

För min del blev ja dumpad för ca 2 år sen.Å det värsta ä eller va är att han nu ä gift å ha barn.Det tog hårt men jag överlevde å det kommer du också göra Katarina om det skulle bli så.Kram på dig

Jag tog några dagars extra semester och åkte hem till föräldrarna över påsken. Jag kom hem igår. Det blev lite telefonpratande för av någon underlig anledning är vi bättre på att prata med varandra i telefon än i "verkligheten". Det verkar som om vi ska f

Hej Katarina!
Kul att höra att ni inte ger upp så lätt 🙂 ...men försök reda ut varför han ville gå isär. Att fortsätta i samma gamla spår är oftast bara ett sätt att förlänga separationen (been there, done that).

Jag fick ett väldigt gott råd (tycker jag) innan jag bestämde mig för att det var dags för oss att gå isär. Man ska inte tro att det kommer att bli bättre, frågan man ska ställa sig är om man vill fortsäta så som det är.

Mkt Kloka ord....

Varför ska man inte tro det blir bättre??
Klart det blir bättre.. om det så innebär att gå i sär... 😉

Jag vet att saker kommer bli bättre i mitt liv... Jag vill inte bo ensam längre o det finns en som gärna vill dela tak, gräsmatta och soptunna med me