Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELnyblivna singlar/ni som separerar …
You need to log in to create posts and topics.

Jag instämmer, jag skulle aldrig separerat om jag inte trodde det skulle bli bättre. Blir det inte bättre finns det ju ingen anledning till förändring.

93m2 med garage och liten gullig tomt...

Jag tror "felet" har varit av det där klassiska slaget.

Det börjar med en liten grej vi tvistar om, sedan drar han sig undan, jag försöker diskutera, han blir tystare och jag blir argare. Man gör vad som helst för att han ska komma ut ur skalet och åtmi

> 93m2 med garage och liten gullig tomt...

Silva: Tierp känns tämligen inattraktivt från början och det blir ju fullständigt obeboeligt om du flyttar... 😉

/Ej Husspekulant

Garaget är på 60 kvadratmeter och huset på 32.

>svart bälte i Konsten Att Välja Mina Tillfällen När Jag Öppna Käften

Världens svåraste sport. 🙁

*ler*
Fredrik.. jag har inte sagt att jag ska flytta ifrån Tierp 😀
Sonen vill gå klart skolan här! Annars hade jag tackat ja till jobbet jag fick i Dalarna och varit på G med flytt!

Men.. är det inte märkligt att man ska måsta tiga och välja sina till

Alltså... om ni båda verkligen vill vara tillsammans, men det hela är jobbigt för att ni har problem i hur ni (inte) kommunicerar med varandra, så låter det som om ni skulle kunna få bra hjälp av parrådgivning. Det verkar i alla fall dumt att bryta upp et

20 frågor på lappar.

Tyvärr är jag socionom. Hela min arbetsplats kryllar av socionomer och beteendevetare samt kognitiva terapeuter och relationsexperter. Jag har troligen sveriges lämpligaste arbetsplats att finnas på, när jag har relationsproblem. Jag får vänligt stöd och