Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELnyblivna singlar/ni som separerar …
You need to log in to create posts and topics.

Det som jag tycker är intressant är den morph alla killar skall genomgå, från tyst, mystisk och sexig till kommunicerande dr Phil wannabe.

Intressant men oförståligt.

Katarina: Tänk på att Socionomer, terapeuter och beteendevetare sällan har varit på Mars.

Jaa, kloka ord.

Och klassiskt. Det var det jag menade med det jag skrev om att konflikten var klassisk....

Det är nästan taskigt att falla för den egenskap som man sedan helst vill ändra på. Det är viktigt att tänka på.

Såklart han borde få vara tyst

Öh ... jag har inte heller varit på Mars - vem har? 😉

David: Om jag förstår dig rätt så menar du att det är flest kvinnor. Icket! Har jämn könsfördelning på arbetet! Lyx!

" David: Om jag förstår dig rätt så menar du att det är flest kvinnor. Icket! Har jämn könsfördelning på arbetet! Lyx!"

Jag tror inte att flertalet killar har varit på Mars heller, bara de jag har träffat 😉

Kvinnor från Venus, män från Mars. Det är det David syftar på. Olika planeter, pratar olika språk.

Hm, behövde verkligen det förtydligas?

Nix - men tycker likafullt det är trams.

"Jag tror inte att flertalet killar har varit på Mars heller, bara de jag har träffat ;-)"

Och fallit för?

Slutsats:
Se ett bra objekt - kommunicera för helsike inte!! Då är det kört.

Lägg mer eller mindre inte märke till en tjej som man sedan kommer p

Mitt hus är fortfarande till Salu (H:)

Nu är jag med på hur du menar Katarina och jag kan se skillnaden med hur jag tänkte!
Att ge varandra tid och utrymme är bra, kompromissa likaså. Vi är ju ändå olika individer med olika beteenden!