Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNyfiken...?!?
You need to log in to create posts and topics.

Kan berätta att jag krockade med en båt en gång när jag tittade för mycket på ett par otroligt vackra ben som gick längs Smögenbryggan. Inga skador, men pinsamt...

Sen dess har jag lärt mig att minimera distraktioner när jag framför fordon, vare sig det

Skygglappar? Blindglasögon? (H) 😀

hade jag tränat med andra så hade jag haft full koll 😉

Aha, jag är alltså på FEL gym..... det var som attans! Synd att jag bor så långt bort, annars hade jag grna kommit och tittat på er 😀

Jag varken flörtar eller spanar när jag tränar.....vill själv vara ifred när jag tränar så då lämnar jag andra i fred också 😉

Alltså, jag varken flörtar eller spanar, i den betydelsen. Men jag ser till att njuta av utsikten, den saken är klar! Inte mycket som är sexigare än en tjej som tränar, kan jag lova!

Nä, inte är jag väl den som skulle gå fram till någon som håller på o joxar med några hantlar men det skulle ju vara kul att ha något trevligt att titta om man till exempel har tråkigt på löpbandet 😉 Själv har jag ju jämt lurar i öronen och mp3-spelaren

"lullar på i min egen värld".....är en perfekt beskrivning av mig också när jag tränar 🙂
Sedan kan jag iofs emellanåt titta lite på folk när jag är på gymmet, under tiden jag stretchar, då jag är lite fascinerad av hur folk beter sig/"rollspel"/är medv

Flirta??

- Aldrig i livet, det är ju mina träningskompisar!!! Jag gör som Stina - betraktar bara den fina utsikten.... 😀

I min egenhändigt gjorda empiriska studie så har jag konstaterat att 90 % av alla grabbs som cyklar är.....ickesinglar!!! Jädrans s

Betraktar också utsikterna om jag är på gymmet (när de visar sig) men under viss tillförsikt.. vill ju gärna flirta när man visar upp sitt "bättre" jag, kanske inte den högröda nunan som infaller efter X antal minuter konditionsträning på cykeln 😉

Hemma