Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNyfiken...?!?
You need to log in to create posts and topics.

Självklart försöker man ju titta sej omkring. Det börjar ju bli vår i luften.. ;). En vacker utsikt har man ju glädje av hela dagen. Det kan ju göra att man får nya livsandar och inspiration.... (H:)
Tyvärr hindras den mesta utsikten dock av att mina glas

>> - Aldrig i livet, det är ju mina träningskompisar!!! Jag gör som Stina - betraktar bara den fina utsikten.... <<

Nu kom jag på att jag svarade på om jag spanar/flirtar i gymet och spanar gör jag och nån gång har jag väl försökt flirta. På gymet har ja

"I min egenhändigt gjorda empiriska studie så har jag konstaterat att 90 % av alla grabbs som cyklar är.....ickesinglar!!! Jädrans sk*t, kan man ju tycka. Men just nu passar det (singellivet) mig perfekt! Att vara singel är rätt problemfritt.... ....även

Det är klart att man tittar och spanar, men jag skulle inte göra nåt åt det på gymet. På mitt gym är det dessutom tyvärr mest studenter i 20-25-årsåldern, så inte så mycket att sukta efter.

Hoppas på bättre tider framåt golfsäsongen, på golfbanan har ja

Annika Lo.......din egenhändigt gjorda empiriska studie verkar inte gälla för oss här i trakten kring Lidköping.

Kinnekulle på våren är riktigt fint 😉

*funderar på att flytta*

Jag har bott i GBG och jag flyttade mot det soliga södern.

Jag funderar också på att flytta ner till västra Skåne i framtiden. Varmare klimat, nära till Danmark och skön dialekt. Helsingborg ser alltid väldigt trevligt ut när jag passerar igenom. Har aldrig varit där mer än nån timme på centralen dock...

Centralen revs för femton-tjugo år sedan.

Jaha, men på eniros kartor står det "Centralstation", och det brukar i vardagsmun bli "centralen". Här är länk till flygfoto över byggnaden jag menar:

http://kartor.eniro.se/query?&what=map&mop=yp&mapstate=8;12.693089374849546;56.043660554355654;a;12.688