Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNyfiken...?!?
You need to log in to create posts and topics.

jodå skaffa fram de nu sesså

Ja genomskinliga låter som en bra idé och då tror jag även att vi kommer få se ett nytt mode på våra rundor. Killar kommer börja med baklängeslöpning tror jag och kommer hålla samma tempo som tjejerna som springer framför (eller blir det bakom då? (#))

O

hahaha.. ni e lustiga. (L)

"Jag tror mycket på de där singeltröjorna Daniel Kanske vi ska ta och göra dem lite genomskinliga"

(t+)

"Ni kanske rent av skulle kunna få landstingsstöd för det? Jag menar, hur många hjärtinfarkter skulle man kunna undvika

Ja men visst kan vi ta ut ett litet förskott, vi vet ju att succén är garanterad så 😀 President lät ju trevligt, och oroa dig inte för det där med ledaregenskaper - det är det ju ingen president som har 😉

Se möjligheterna Sven, inte hindren.

Haha nä mycket sämre än andra kan jag ju inte vara. kom på vad vi kan ha för text till dom som är upptagna "Upptagen men öppen för förslag" sen kan man ha tygbit som man kan fälla upp och ned så "men öppen för förslag" inte syns när man är hemma sen ute i

Jag känner hur kreativiteten flödar, Daniel......:D

Brukar vara kreativ på söndagar. speciellt när jag är bakfull. Kom på att det kanske var dumt att handla av andra butiker som vi ska konkurera ut sen. Men man måste ju undersöka deras saker och när vi startat vårat så kommer dom ju ändå få lägga ned sin v