Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Fast jag har inte tejp hemma heller så jag hade ändå varit tvungen att gå till affären 😉

Det blir ju så slaffsigt med tex plasttejp ha ha! Och risken för att stasa blir ju överhängande då klistret på vanlig tejp har dåliga fästegenskaper på hud. Jag ska prova med min kära silvertape nästa gång.... oooh shit vad ont det gör när man ska dra bor

En liten historia så här efter lunch på onsdagen, som för övrigt är otroligt grå och regnig.

Jonte sitter vid köksbordet och läser tidningen när hans fru dänger en kastrull i huvudet på honom.
- AJ, varför gör du så?
- Jag hittade en lapp i din ficka i

Silvertejp... Att jag inte tänkte på det!

Ett djungelordspråk: Om inte silvertejpen håller har man inte använt tillräckligt mycket.

101 uses for gaffers tape

(t+)
http://www.ducktapeclub.com/contests/saves/storylist.asp?storycatid=11

Hhhaahaha 😀

Jag har iofs en bekant som har fixat bilen med silvertejp 🙂

Nytt jobb nya giv...således minde FB tid....men jag är här ibland....men snart börjar älgjakten...

"men snart börjar älgjakten"
Den gör ju det och då ska man ut i skogen och frysa bara för att man hoppas att det ska var ens tur i år... likadant varje år. Men man får ju mycket frisk luft och får se en underbar natur och ledig från jobbet så det är inte

jag mötte en älg i tisdags. Det blev nära en älgstek, men som tur var är bromsarna bra på bilen...

Så jag behöver inte jaga för att se dem.

Jag jagade en med mtbn idag i skogen det var roligare än att sitta och vänta på dom;)