Quote from Jan Lundquist on 1 October 2008, 10:47Fast jag har inte tejp hemma heller så jag hade ändå varit tvungen att gå till affären 😉
Fast jag har inte tejp hemma heller så jag hade ändå varit tvungen att gå till affären 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 12:50Det blir ju så slaffsigt med tex plasttejp ha ha! Och risken för att stasa blir ju överhängande då klistret på vanlig tejp har dåliga fästegenskaper på hud. Jag ska prova med min kära silvertape nästa gång.... oooh shit vad ont det gör när man ska dra bor
Det blir ju så slaffsigt med tex plasttejp ha ha! Och risken för att stasa blir ju överhängande då klistret på vanlig tejp har dåliga fästegenskaper på hud. Jag ska prova med min kära silvertape nästa gång.... oooh shit vad ont det gör när man ska dra bor
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 13:20En liten historia så här efter lunch på onsdagen, som för övrigt är otroligt grå och regnig.
Jonte sitter vid köksbordet och läser tidningen när hans fru dänger en kastrull i huvudet på honom.
- AJ, varför gör du så?
- Jag hittade en lapp i din ficka i
En liten historia så här efter lunch på onsdagen, som för övrigt är otroligt grå och regnig.
Jonte sitter vid köksbordet och läser tidningen när hans fru dänger en kastrull i huvudet på honom.
- AJ, varför gör du så?
- Jag hittade en lapp i din ficka i
Quote from Jan Lundquist on 1 October 2008, 15:56Silvertejp... Att jag inte tänkte på det!
Ett djungelordspråk: Om inte silvertejpen håller har man inte använt tillräckligt mycket.
http://www.flickr.com/photos/jwlphotography/2813483050/
Silvertejp... Att jag inte tänkte på det!
Ett djungelordspråk: Om inte silvertejpen håller har man inte använt tillräckligt mycket.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 22:24(t+)
http://www.ducktapeclub.com/contests/saves/storylist.asp?storycatid=11
(t+)
http://www.ducktapeclub.com/contests/saves/storylist.asp?storycatid=11
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 22:38Hhhaahaha 😀
Jag har iofs en bekant som har fixat bilen med silvertejp 🙂
Hhhaahaha 😀
Jag har iofs en bekant som har fixat bilen med silvertejp 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 23:57Nytt jobb nya giv...således minde FB tid....men jag är här ibland....men snart börjar älgjakten...
Nytt jobb nya giv...således minde FB tid....men jag är här ibland....men snart börjar älgjakten...
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 12:33"men snart börjar älgjakten"
Den gör ju det och då ska man ut i skogen och frysa bara för att man hoppas att det ska var ens tur i år... likadant varje år. Men man får ju mycket frisk luft och får se en underbar natur och ledig från jobbet så det är inte
"men snart börjar älgjakten"
Den gör ju det och då ska man ut i skogen och frysa bara för att man hoppas att det ska var ens tur i år... likadant varje år. Men man får ju mycket frisk luft och får se en underbar natur och ledig från jobbet så det är inte
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 12:44jag mötte en älg i tisdags. Det blev nära en älgstek, men som tur var är bromsarna bra på bilen...
Så jag behöver inte jaga för att se dem.
jag mötte en älg i tisdags. Det blev nära en älgstek, men som tur var är bromsarna bra på bilen...
Så jag behöver inte jaga för att se dem.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 12:57Jag jagade en med mtbn idag i skogen det var roligare än att sitta och vänta på dom;)
Jag jagade en med mtbn idag i skogen det var roligare än att sitta och vänta på dom;)