Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatPaceUp!
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Jag gjorde som Funbeat-teamet uppmanade i sitt nyhetsbrev och laddade ner PaceUp! och försökte logga in med mina Funbeat-uppgifter. Det gick inte, för att deras lösenord-fält tillät inte samma tecken som Funbeat, så jag kunde inte fylla i mitt lösen

Nu har jag laddat ner PaceUp!, ändrat lösenord, så jag kunde logga in i appen och följande är min erfarenhet:
- Min historik från Funbeat följde inte automatiskt med, som det stod i nyhetsbrevet.
- Det går att registrera ett pass i dåtiden, men inte i fra

Tack Jenny för att du provat, och delar med dig.

Enig med att det ofta är krångligare när något är nytt. Men man lär sig snabbt. Mer intressant med de saker du tycker saknas eller eventuellt inte fungerar som du önskar.

Håll oss gärna uppdaterade över

Hej PaceUp,
Till slut börjar några pass dyka upp efter första inloggning.
Men döm om min förvåning när de tre senaste passen 15/9, 16/9 och 18/9 är simning.

Det var ett mycket bra tag sedan jag simmat.
Tacksam för korrigering
Mvh Mats

Hej, inget av synkningen mellan FB och PU verkar funka för mig. Ska jag förlora 10 års träningsdata nu?
Med vänlig hälsning Per

Det står att jag inte har några poster att importera (10 års träningsdata....)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Mats!
Vi har tyvärr haft lite problem med datummärkningen av just simpass vid migrering. De är alltså sannolikt dina pass, men gen

Ni har mer problem än så...
Pass importeras från fb som 0 i tid o sträcka.
Godtyckligt kan det verka då dagens ena roddpass var som så o det andra ok.
Går fortfarande inte efter flera månader att redigera sin profil på appen, på siten kommer man inte en

Räknar inte med att PU ska bli något att hänga i granen. För mycket som saknas, för lite av det som är viktigt för oss funbeatare helt enkelt. Tå helt olika system, och de passar inte ihop.
Men om vi vill behålla Funbeat så behöver fler skaffa premium.

Och hur vet jag att pengarna stannar i funbeat och inte används till PaceUp.. För att vara lite krass.
Det får åtminstone mig att tveka!