Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatPaceUp!
You need to log in to create posts and topics.

Just nu låter det ju som att det är PU som täcker kostnaden för Funbeat.

Vad händer när de tröttnar på att Funbeat blöder pengar ur PU?

Bara att inse att Funbeat kommer gå samma väg som Puls. Några få anhängare som hänger kvar intill det sista men tids nog så är Funbeat död.
Synd då jag tycker det är den överlägset bästa sidan att logga sin träning på.

Hej igen!

Vi tycker också att Funbeat är väldigt bra, det var därför vi köpte bolaget.

Under nästa vecka går det ut en enkät med lite enkla frågor till alla er som skapat ett konto på paceUP! via Funbeat.

Se till att svara på den så att vi får lite str

(t+)

Det gå långsam men jag ser mina pass från 2012-2015. Gissa import gå efter datum inte användare

Tidigare i veckan var senaste pass 2013-10-13

Nu 2015-01-15

Hej Jonathan
Jag har inget behov av appen och har därför inte gjort någon export till PaceUp.
Jag känner också att det i så fall är bättre att vänta, då det verkar vara en del med själva exporten?
Kommer _hela_ funbeat så småningom flyttas till Pace up? I

Har skapat profilen på Paceup exakt som Funbeat men absolut ingen synkronisering händer. Verkar som min träningshistorik kommer försvinna ut i cyberrymden, trist.

Det ta tid. Under de senaste 2-3 veckor har jag sett mina gamla kommer in. Nu har jag 2012-2018. Men det gå långsam

Igår hade jag två promenader, ett pass på stakmaskin och ett på roddmaskinen, dessa finns som de skall på Strava, Garmin Connect och Funbeat, då dessa siter fungerar.

På Pace Up resulterade det i tre promenader, två roddmaskin (med olika tider), två stak

Håller med Mikael, även om jag misstänker att Funbeats "gamla kod" som de nämnt vid flera tillfällen innebär att de inte tänker försöka uppdatera.

Och då undrar jag ju varför de alls satsade på att ta över Funbeat till att börja med!