Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatPaceUp!
You need to log in to create posts and topics.

Hoppades (hoppas) att det var för att driva det vidare, satsa o utveckla både site och app.
Krasst så var de nog ute efter data (oss Funbeatare), rätt många användare som automagiskt får konton på PU.
Nu har jag en smal strimma av hopp på att det blir en

Alltså, jag skulle nog gilla poäng-tävlingarna mer om det vore mer relevant i min träning att jaga poäng.
Och om det fanns fler idrotter än "löpning" och "övrigt".
Och om man kunde skapa egna utmaningar, t ex 100 mil på ett år.
Och om man kunde logga utr

Jag tycker de flesta är för snälla i kritiken om PaceUp ! Den är helt ärligt helt bedrövlig och meningslös. Jag kör med Strava och Garmin Connect nu och med funbeat så länge den funkar.
Funbeat är helt överlägsen alla andra även om den är föråldrad. Den

Håller med det som sägs till 100%. Har irrat omkring bland andra träningssiter och appar och försökt hitta något som kan matcha Funbeat i flexibilitet och urval för att logga min träning men förgäves! Finns inget som kommer i närheten av Funbeats allsidig

Det som är bra med PaceUp är att de driver vidare FunBeats servrar ett tag till… 🙂

Håller med. De har ett förtroendekapital på det sättet, och jag vill att det ska fungera. Har visst tålamod för att det inte är lätt att få allt att fungera från start.

Hej igen!

@Mikael Jonsson - är det så att du får in pass både genom Funbeatkopplingen och via Garmin? Det skulle i sådana fall förklara dina dubbla pass.

Du/ni får gärna kontakta oss direkt på info@paceup.se med de problem ni har, så löser vi dem.

Vi h

Jag har inte gjort några kopplingar till andra siter, något som skett vid migreringen för länge sedan...
Som jag mailat er om på ovan adress flera ggr och som i ditt svar ovan så svarar ni bar på de frågor ni har lust med och har fortfarande inte ordnat

Om det var så att jag ska kunna logga in i PaceUP med mina Funbeat uppgifter så undrar jag varför det inte fungerar.
Har provat att logga in i PaceUp med både mitt användarnamn och e-postadress men det fungerar inte. Får meddelande att konto saknas eller

PU fungerar inte...
Jag har kunnat logga in sedan deras första "migrering" för många månader sedan, trots upprepade kontakter med dem har de fortfarande inte fixat buggen som hindar mig från att uppdatera min uppgifter, pass som läses in är korrupta och "