Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Är en 39-årig, 184 cm lång kvinna som gillar att springa, ta raska promenader, styrketräna, gå på fik, ta ett glas vin/öl, ha hemmamiddagar mm

Reser utomlands gör jag minst en gång per år. I sommar har det blivit en vecka i Kroatien och en veckas vandrin

😉

Vad bra! Nu får jag en sportslig att ha koll på vem som är vem...

OK - snart 37-årig skild mamma med två pojkar på 8 och 10 år. Bor i Huddinge, strax söder om Stockholm. Har bott sex år i USA, men kom tillbaka till Sverige för åtta år sedan. Orienterade

Jag snor min egen presentation från div. dejtingsajter.

Hej,
Jag är singel sedan drygt ett år sen, och har kommit tillrätta med det mesta nu när jag är singel. Men jag saknar någon att få prata med och bara få krypa upp med i soffan och kolla på en film

Vi börjar väl med lite siffror 🙂 34 år, kvinna och 172,5 cm lång med 0 barn.

Jag tränar regelbundet och är nog så smått endorfinberoende, sen kan träningen variera beroende på humör, väder och vind. Omväxling gör ju det hela mer roligt, just nu försöker

-

Ok, gör ett försök. Längden verkar viktig i denna tråd. Jag är 173 cm lång, 30 år...kvinna! Fler formaliteter än så behövs kanske inte?
Singel sedan snart 3 år men fortfarande sambo med min hund.
Är utbildad systemvetare men jobbar lite bredare som proj

Rooolig tråd. Intressant också att alla skriver hur långa de är, och att alla faktiskt är långa.

Jag får ta och skriva att jag är 160 cm kort antar jag=) Utöver det ganska kurvig med mörkbruna ögon och mörkbrunt hår. Ordnörd som svär så fort jag ser en

Får väl dra mitt strå till stacken, om jag orkar.

Eftersom man tydligen skall skriva hur lång mar är så får jag väl skriva att jag är 1.70, även om jag gärna skulle skriva att jag var längre... förbannad vare denna ärlighet!

Hursomhelst, så är jag en

Kärlek till dig! (H:)