Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

ooo, det är nu vi presenterar oss själva, framhäver våra bästa sidor, berättar att vi rest jorden runt några gånger, klättrar i berg, dyker, gärna fikar med en latte med alla våra underbara och nära vänner. Har allt i livet, egentligen, men saknar den där

32-årig Rågsvedsbo och hästtjej som insett att om jag bara rider en gång i veckan klarar jag inte av att hålla ridningen på den nivå jag vill. Så nu har jag börjat gå på gym 2-3 ggr/vecka.

Jag har tidigare varit intensivt ointresserad av det mesta motio

det är ju mest tjejerna som är långa, ju?

Vid en närmare titt, så har du nog rätt Sofia, även om en del av männen var rätt långa också. Vad är medellängden för män i Sverige egentligen? Och nu håller vi oss till kroppslängden, ingenting annat! 🙂

Tjena, back in business efter ett tags frånvaro...
Kul tråd och strålande initiativ! 😀 Here we go...

35-årig singelpappa till en 3-årig dotter med energi som en Duracellkanin! 🙂
Bor i Tumba i södra Stockholm med 3 minuters jogg till spåret och om jag

Sofia....och var är din presentation???

24årig 168cm lång norrlänning som emigrerade till stockholm i början på 2000-talet. Frivilligt singel dom senaste 2 åren då jag lever lite efter "allt eller inget". Men man måste ju vara öppen för förslag..
Rockplåtar och jobbar lite för sveriges största

Linda - Såvida du inte ljuger så är du bra på att beskriva dig själv på ett fördelaktigt sätt iaf, du verkar soft!

Jag håller med dig Linda du ÄR grym!

nähäpp, det var ingen som hakade på bitterf***an Håkan ett par steg upp här så jag rättar mig väl i ledet och skippar "vad sägs om kåt, glad och tacksam".
Men eftersom jag har semester så är jag lite bekväm av mig och kopierar helt sonika in en presentat