Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 15:57Öhh? Now I do not follow?
Öhh? Now I do not follow?
Quote from Rasmus Olsson on 28 October 2008, 16:08Du tror att det finns tjejer med däckjärn.
Du tror att det finns tjejer med däckjärn.
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 16:09App, app!! Däckavtagarna heter det tydligen 🙂
App, app!! Däckavtagarna heter det tydligen 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 28 October 2008, 16:13Dessutom finns dom, däckavtagarna alltså, i handväskan.. tillsammans med multiverktyget.. det är en oslagbar hit... 😀
Dessutom finns dom, däckavtagarna alltså, i handväskan.. tillsammans med multiverktyget.. det är en oslagbar hit... 😀
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 16:14Men grabbar har ni tullat på glöggen? Eller borde jag ta mig en för att komma ikapp? Däckavtagare = små plastiga saker man spetar in i däcket för att flänga av det. Kör inte tomten på stålmedar (om man nu nödvändigtvis ska tro på honom)? Däckjärn = glögge
Men grabbar har ni tullat på glöggen? Eller borde jag ta mig en för att komma ikapp? Däckavtagare = små plastiga saker man spetar in i däcket för att flänga av det. Kör inte tomten på stålmedar (om man nu nödvändigtvis ska tro på honom)? Däckjärn = glögge
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 16:18Aha! FB denna outgrundliga källa till kunskap!
Aha! FB denna outgrundliga källa till kunskap!
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 16:18Kan ju bli ett antiklimax.
Man fixar punka på tjejens cykel. Men då drar hon fram handväskan och visar upp sina däckjärn. "Ingen fara jag fixar." 🙁
Kan ju bli ett antiklimax.
Man fixar punka på tjejens cykel. Men då drar hon fram handväskan och visar upp sina däckjärn. "Ingen fara jag fixar." 🙁
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 16:22Verkar enklare om du går över till löpning. Sådär: ynk kan du hjälpa mig knyta skosnöret *blink-blink*...... Skulle inte det kunna funka?
Verkar enklare om du går över till löpning. Sådär: ynk kan du hjälpa mig knyta skosnöret *blink-blink*...... Skulle inte det kunna funka?
Quote from Emma Sjöberg on 28 October 2008, 16:22😀
Nu skaru inte vara sån... finns dom som vill vara rädd om naglarna.. så håll utkik efter det 😉
😀
Nu skaru inte vara sån... finns dom som vill vara rädd om naglarna.. så håll utkik efter det 😉
Quote from Rasmus Olsson on 28 October 2008, 16:27Däckjärn, däckavtagare.... suck... har man vikbara använder jag tummarna. (t+)
Däckjärn, däckavtagare.... suck... har man vikbara använder jag tummarna. (t+)