Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

Sånt räcker långt för mig med och jag är singel.

Jag gillar inte heller spel men det kan bli lite väl raka puckar ibland. Har råkat ut för påflugna damer på nätet och det kan vara lite avtändande.

Det är härligt när tjejer tar tag i saker och och inte spelar svårflörtade, eller ointresserade när de igentligen är det.

Hur känner tjejer för killar som spelar svårflörtade?

En kille som verkar ointresserad/svårflörtad skulle jag tolka som ej intresserad av mig och därför inte ödsla energi på. (t-)

Jag tycker det är befriande med killar som vågar vara ärliga och öppna med vad de tycker och vad de vill och som struntar i vad

Vi gillar "raka puckar"

"Jag gillar inte heller spel men det kan bli lite väl raka puckar ibland"

Hmm... raka puckar... men inte för raka.. Gränsen är ju sunt förnuft kan man tycka och det är väl något som är personberoende... Personkemi.. det är där de

Inte allt för raka puckar föredrar jag.
En blick som säger "säg gärna hej" eller faktiskt våga säga hej själv.
Själv är jag lite för osäker av mig själv vilket många kompisar påstår att jag inte ska vara och jag tror i min tur att de försöker lura mig. (#

Får man formulera om originalfrågan i detta inlägg och backa ett steg? Alltså, vad är ett bra sätt att "träffa på" människor om man nu vill ta det lite lugnare innan man börjar med raggandet och flirtandet?

Om man som jag inte gillar att vara på krogen,

Kul ämne !!

Själv föredrar precis som andra har sagt, raka rör ..... Vill man något säg det !!! 😉

Kan inte påstå att jag har några bra ranning/firt tips utan hoppas på gensvar här !! 😀

Bara för att klargöra vad jag menar med alltför på:
giftermålsförslag, underklädsbilder samt kontantbud på begagnade underkläder. Kommer sånt från kvinnor som jag inte känner så funkar det INTE.

Camilla det där är en ruskigt bra fråga som jag givetvis i

Nätdejting.
Jag har träffat några tjejer från nätet, blivit förhållande av det med. men erfarenheten är inte det bästa. Eftersom det inte höll. Grejen är lite den att att chatta med nån på nätet ger en tid att få bilder i huvudet som kanske inte stämmer i

Jonas: och jag som i min enfald trodde att underklädesbilder alltid gick hem 😉

Johan: Du har så rätt så. Visst är det så att man bara borte stöta på någon så där otippat när man lever sitt vanliga liv. Men vad händer om man har dåligt tålamod och har sv