Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

Thomas,
hahaaaaa ... ååå, vad jag känner igen det där. Ibland menar man det inte som det låter utan man bara ... säger. Det går direkt från ryggmärgen ut genom munnen utan att passera filtret längst upp.

Och nä, ärligt vara inte alltid längst 🙂

LOL Vilka sköningar ni är! 🙂

På första ärlighetsbeviset hade jag nog tagit min chans och fått killen att skämmas rejält och säga "Va? Vi som hade så skönt sex häromnatten"... Eller nåt i den stilen. 😉

Jenny, så får man inte en kille att skämmas. Så får man honom att bli stolt som en tupp (H)

Prova med: "Just ja, det var ju du som hade sån liten k*k" så alla hör. Eller kanske "Just ja, det var ju du som svimmade i 10 minuter då jag visa mitt lilla skär

Thomas: Ja, men OM man nu vill få killen på kroken är det väl ett bra svar? För visst skulle du bli lite konfuderad och ville veta mer om denna underbara natt som du inte har det blekaste minne från? 😉

Jag hade nog lämnat mitt nummer, sen sprungit i rekordfart till närmaste vårdcentral och gjort ett akut demenstest, haha

Jag har annars en pinsam sak som hände mig när jag var i Austin,Texas på en fest för några år sen. En söt tjej kommer fram till mig och säger "You got a sparkle in your eye". Dum svensk och lite halvberusad (ok ordentligt berusad men ändå...) så hörde jag