Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

Precis. de som söker uppfattas oftast av andra som desperata.
Själv har jag provat en del metoder för att se om det är så. Svaret har blivit att folk verkligen tror man är desperat och vill då inte. undran är om de är så att de är rädda för att man tar de

Har en kompis som mötte sin nuvarande i den lokala affären. Kärlek vid första ögonkastet och dom vågade dessutom kontakta varandra. Varför händer sånt aldrig mig?

Kärlek vid första ögonkastet.. önskar verkligen att det kunde hända mig oxå... Jag tror att (för att generalisera lite) man sätter upp väldigt höga förväntningar och har höga krav på en ny partner.. kanske lite för höga krav?

Själv känner jag att det är

> Det blir ju inte bättre av att jag drabbas av någon slags motsatt tunghäfta när jag blir lite nervös..

Motsatt tunghäfta? Menar du s.k. mundiarré? 😉

Camilla, sa jag inte att jag var svårflirtad? 😉

Jonas - tydligen så är du en svårtflörtad typ. Kan inte vara lätt för tjejerna när dom väl hittat dig att lyckas få dig på fall 😉 Men det är nog bra att vara lite svårflörtad, så länge man inte SPELAR svårtflörtad som någon slags taktik. Spel går bort he

Bok.. det är kanske det vi ska göra.. skriva en bok tillsammans (H)

Spela? Skulle jag inte kunna om jag ens ville. Är för disträ för det. Brukar annars bomma mer subtila signaler från tjejer och har faktiskt börjat skriva en bok om det, typ "Givna ragg som jag sumpat genom att klanta mig nåt rent otroligt". Fast det är no

Jonas - är du säker på att du verkligen skrev rätt i den där meningen? Att tjejer är Okomplicerade, menar jag 😉

Jag är väldigt okomplicerad, på alla sätt. Absolut. Ingen tvekan om saken. 😀

Fredrik - Precis vad jag menar.. ca 3 minuter babblar jag om det mesta. . . i 190. . det är ju verkligen trevligt (#)

Testat en gång att vara tystare. . . men då blev ju ingenting sagt o en pinsam tystnad uppstår. Sån där tystnad man kan skära genom me