Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

Hmm, känner nog tyvärr igen båda tillstånden, både mundiarré och den blygsamma tystnaden. Varför kan man inte hitta en ballans i det ?? 😉

Du har givetvis rätt Camilla, jag skulle aldrig påstå att tjejer är OKOMPLICERADE.

*håller med föregånde*

Jaså, gaddar ni ihop er 😉

hjälp!

värsta roliga snacket!

hmmm, tror inte vi brudar e mer komplicerade än er grabbar. tycker att jag råkat ut för en o annan svårläst grabb...

själv tillhör jag dom med diarre....

Sara

Där satte du huvudet på spiken! "Svårläst" är ordet.

Har varit tillsammans med ett par killar som var verbalt inkompetenta när det gäller att uttrycka vad de tänker, känner och vill. Det om något gör förhållanden komplicerade oavsett om det te tänkte, k

Från en med lite fler år på nacken, kan jag säga att jag tycker de flesta har för stora krav på en partner. Det kan vara svårt att hitta rätt då....

Om man börjar fråga sig vad som är viktigt så handlar det ju i stort sett om värderingar o framtida plane

hmmm

håller med. att ha samma mål e livet e asviktigt. va sambo me en snubbe som bara ville sitta framför soffan o planerade o göra de resten av livet... behöver jag nämna att jag nu delar lägenhet med en sprallig tjejpolare... 🙂

men visst måste man v

"Se till människan och ni kommer finna någon rätt"

Helt sant, det är en riktigt sanning.. det gäller bara att hitta den människan man ska se...

Klart man ska vara kräsen, men inte hur mycket som helst. Man måste nog öppna ögonen och lyssna till hjärta

Det finns nog alla sorter bland bägge könen men vi tjejer lägger nog mer underton i allt.

OM jag säger att jag borde träna men har ont i huvet tex. så fattar en tjej att det är en hyfsad ursäkt att hoppa över träningen idag, och säger typ - vad tråkigt a