Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

Mia: Jag förstår precis vad du menar! Med allt, det är så det är men sen samtidigt.. om jag inte hade träffat på en kille som haft en bostadsrätt i ca 1 år, röjt ur hela vardagsrummet ett år innan jag träffade honom och sen aldrig gjort i ordning det igen

jOHANNA: *ASG*

Det var mer i prick än jag kunde tänka mig...:-)

Håller med...blev nästan lite röd i ansiktet när jag läste det. 🙂

>HMM var finns det såna killar undrar jag....

(H) 😉

😀

Ja Magnus var finns dom....

Ps. Jag har hittat en redan....;)

Haha, jag kan ju inte svara på var DE ANDRA finns...

Oj... Alla rätt? Till o med inredd lägenhet? Får nästan dåndimpen.. Var bodde du sa du? 😉

Ok, jag bommar 1 av dom där och "samma värderingar" går ju inte att besvara så där. Så flexibel eller desperat är jag inte 😉

Annars håller jag inte riktigt med och jag är nog rätt jämnårig med Mia. Tänker banne mig inte SLUTA vara kräsen bara för att ja

Man kan ju utgå från vad man absolut inte står ut med eller av erfarenhet vet är en dålig match, då blir genast kraven färre men tydligare. Man kanske begränsar sig för mycket med krav på vad man tror att man vill ha hos en partner för det är nog inte säk

Men Jonas, det var ju precis det jag mena..*ler* man kan inte få en perfekt mall men man kan vara kräsen ändå...Jag kan som ex. säga att jag alltid sett efter karlar som är längre än mig själv, då jag är ganska lång, men det visa sig att den som uppfyllde