Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

Det var ju för väl det Mia för längden var det jag åkte på i din kravlista 😉

Alltså jag vill förtydliga här att kraven jag skrev ovan var INTE mina krav när jag "letade" partner...Jag hade en egen lista...inte så materiell...*s*
mer med egenskaper o mål...har aldrig gillat stereotypa broilers eller modeller, mer än att titta på...

Nej, det finns ju ofta en anledning till att man har haft och inte har...

Håller såklart med er som tycker att man ska fortsätta ställa krav - det handlar mer om att ju mer erfarenhet man skaffar sig på området, desto bättre (= mer i linje med vad man fa

magnus, jag skriver under på de du sa!

ju mer erfarenhet man får, ju mer kommer man på vad man vill ha/inte ha!

Ok, en liten fråga:

Så vi är skitsnygga och det verkar som om vi är himla trevliga allihop oxå. Varför är vi singlar och vad gör vi med det (om vi dår bortser från överlöpare som Mia som klivit över till den andra sidan)?

Är ni glada singlar som datar j

*sitter med en färdig kravspec.*
Erfarenhet föder krav.

Självklart är vi trevliga hela högen, fattas bara annat! (V)
Men man kan väl inte dejta alla som är trevliga? 😉

Jag kliar mej mycket i huvudet, fast det gör jag med mycket, t ex hur ska jag kunna skotta plogvallen när jag inte är hemma för att undgå ha

tja vad gör jag...

har inte vatt singel så länge.... men dejtar en grabb nu.
försöker komma underfund med om han lever upp till mina kravspec.. 🙂

annars polare e rätt gött de me!

men visst e de konstigt att de finns så många läckra trevilga singlar s

Sara dela med dig av dina krav..

Jag har en justerad (och förhoppningsvis uppnåbar) kravspec och sitter för tillfället mest och kliar mig i huvudet och hoppas nån trevlig typ ska dyka upp bara så där helt apropå. Har inte haft en endaste dejt än sen jag blev singel 🙁

Blev singel nylige