Quote from Guest on 10 May 2011, 10:29I Runkeeper, hur ställer jag in om jag vill springa 5x1000m i 3.45 fart med 1 min vila mellan varje intervall?
I Runkeeper, hur ställer jag in om jag vill springa 5x1000m i 3.45 fart med 1 min vila mellan varje intervall?
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 10:39Du kan endast bestämma tid eller sträcka för intervallerna i runkeepers coaching modul. Du kan dock välja mellan slow, steady eller fast under interval pace. Det läses sedan upp av rösten, typ one minute fast...
Farten får du själv stå för, både att komm
Du kan endast bestämma tid eller sträcka för intervallerna i runkeepers coaching modul. Du kan dock välja mellan slow, steady eller fast under interval pace. Det läses sedan upp av rösten, typ one minute fast...
Farten får du själv stå för, både att komm
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 10:40Kanske såhär...
1.00 km Fast
1:00 min Slow
Repeat 4 More TimesWarmup och cooldown enligt behov
Ganska rudimentärt visserligen, men det är därför GPS- och pulsklockor kostar tusenlappar och Runkeeper kostar gratis
Kanske såhär...
1.00 km Fast
1:00 min Slow
Repeat 4 More Times
Warmup och cooldown enligt behov
Ganska rudimentärt visserligen, men det är därför GPS- och pulsklockor kostar tusenlappar och Runkeeper kostar gratis
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 10:57Så i ditt fall klicka på coaching, välj create new workout. Sen new interval, med pace fast, type distance, size 1 km och sedan add interval igen med slow, time, 1:00 min, slutligen 4 repetitions more. Klart!
Så i ditt fall klicka på coaching, välj create new workout. Sen new interval, med pace fast, type distance, size 1 km och sedan add interval igen med slow, time, 1:00 min, slutligen 4 repetitions more. Klart!
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 14:17Vet ni någon annan app till Iphone för detta ändamål?
Vet ni någon annan app till Iphone för detta ändamål?
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 15:54Lånar tråden lite
Är det nån som vet varför det inte fungerar att skriva 0,5km som intervall, går inte skriva halva km alls??
Lånar tråden lite
Är det nån som vet varför det inte fungerar att skriva 0,5km som intervall, går inte skriva halva km alls??
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 16:07Du "skriver" inte in intervallängder i Runkeeper, du väljer med tumhjul. Ner till 1/4 km steg går att välja
Du "skriver" inte in intervallängder i Runkeeper, du väljer med tumhjul. Ner till 1/4 km steg går att välja
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 16:09Ja, det vet jag, men alltså som coachningsprogram. Det är där det inte fungerar. Eftersom jag vill logga min hastighet på intervallerna, inte bara ha nån som säger 0,5km osv
Ja, det vet jag, men alltså som coachningsprogram. Det är där det inte fungerar. Eftersom jag vill logga min hastighet på intervallerna, inte bara ha nån som säger 0,5km osv