Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Ångest och ångest...

Har käkat frukost, läst tidningen, kört ett snabbt pass och käkat lunch. nu skall jag "bara" borra lite, städa och ut på en löptur i lugn fart.

Lätt bakis, tvättid sen kl 7 imorse och första arbetsdagen efter 5 veckor imorgon i kombination med en tandläkartid.

Hemmet är i kaos. Livet är kaos. Jag vill ingenting. Äkta ren och skär söndagsångest i kubik här.

gnyr

Ingen ångest trots öl till lunchen och slut på semester. Har gjort mina rehabövningar på fm och snart springer Kallur. Känner mig nöjd med hur söndagen startat.

Obakis, har kollat lite handboll.
Sista dagen jag har barnen, och nu kommer jag bli utan dem i tre veckor... Känns som en väldigt lång tid. Men förhoppningsvis så kan jag vända det till nåt positivt och få ändan ur och få ordning på mitt liv! 🙂

En semestervecka påbörjas imorgon, så ingen söndagsångest här inte! 😀

Och Anna Z har min sympati...

Ut å spring med dig Anna ....när värsta skaket försvunnit...du kanske möter Prinsen.....

Det man inte minns har aldrig hänt.

Jag har nog helgångest denna helg.. Fast jag har inte försupit mig, eller jag drack i onsdags, men efter det har det varit lugnt. Men jag har "the worst case of PMS" så jag har inte varit överdrivet pigg, vilket har resulterat i att jag krypit ner under e

Jag gick inte ut och sprang. Jag gick på dejt. 😀

Och trots att det inte var killen för mig så kändes det mycket bättre att få umgås och prata med någon ny.

Ska ta mig ut på en lite längre promenad lite senare. Just nu tar jag hand om de 6 maskiner tvä

jag har semester 😀

har varit med kompisar och plockat jordgubbar på Rödön och precis korkat upp en flarra vin. Ska starta grillen omääää .... 20 minuter ungefär för då har potatisgratängen varit i ugnen en kvart.

Solen skiner.

Livet är gott helt enkel