Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Hoppas du finner en bra plats för honom. Tjusig kuse.

Konstaterar att Pia, trots att hon säger sig ha bestämt sig, skrivit ihop en klassisk "jag vill INTE sälja hästen"-annons för fina, fina Silver. (L)
Jag har fått lära mig att när man ska sälja en häst ska man beskriva det som är är BRA med hästen i annons

Pia: Han var ju hur go som helst. Så till den grad att jag skulle kunna ha köpt honom. 🙂 Hoppas du hittar en riktigt bra ägare.- Och Skyes förslag verkar ju inte helt dumt.

Pia: Han ser jättemysig ut, jag förstår att det var ett fruktansvärt jobbigt beslut att fatta *kram*

Hoppas hästen får ett bra hem och att du kan hälsa på honom.

Nämnde körproblemet för att undvika att körintressrade skulle höra av sig. Han är en körtyp, men jag kan inte garantera det och vet att det finns en olycksrisk i samband med det.

Har bara varit en som ringt och frågat närmare om körningen.
Annars känns d

Fick en släng av det nyss 🙁
Har träffat goa människor och fått många kramar i tre dagar, nu är det dags för en jobbvecka fast jag skulle vilja va hemma. Har goa kollegor men det är nåt speciellt med vänner som man känt sen halva livet eller som man st

Camilla, man får helt enkelt se till att träffa vänerna äve till vardags och inte bara till helgen:-)

Det har du rätt i (t+)
Fast jag kommer inte på Runday i morgon kväll för jag jobbar 🙁 och så har jag planer som kan förändra min jobbsituation 😉

Låte bra det, lycka till med planerna!