Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ajdå, trist som tusan!

Alla ni andra: Lycka till som bara den och kämpa på!

Jag vet, jag vet, bara jag själv kan avgöra (och det tänker jag i slutändan göra också) men jag vill ändå höra lite åsikter från er andra. Så här är det:

Jag mår mycket bättre idag! Jippey! Och jag tänker så småningom ut och testspringa en 5-km-runda. Oc

Ok, här får du kommer min ödmjuka åsikt:

Känner du dig pigg o frisk så är du frisk. Punkt. Kroppen kommer då inte kunna ta skada av att du springer. Givetvis en bedömningssak. För ett långlopp bör du förstås inte ha en infektion kvar i kroppen.

Skaderis

ugi

Håller med Joakim, kör på!

Jag gjorde det! Jag sprang! Det gick långsamt men jag klarade det!Och jag är jättelycklig och jätteledbruten 🙂
Nu ska jag käka pizza och ta en öl med maken som också sprang!

Tack för att ni peppade mig!

Grattis Åsa, starkt att komma runt. Själv missade jag att förbättre fjolårstiden med 7 sec. Grr fast jag kom ändå ca 120 placeringar bättre så det kanske var tyngre i år?

Grymt Strongt Åsa, Grattis!
Gjorde lite samma sak. Hade "lite" ont i halsen Torsdag-Fredag denna vecka. Vilat helt sedan i onsdags. Satt med min Blodtrycks/Pulsmätatare och tog 22 tester i morse. Hade både förhöjt blodtryck och puls. Jättenojjig att det s

Supergrattis Åsa!

Det gick bra för mig också! Inte alls lika snabbt som förra året, men det satsade jag inte heller på. Var superpigg hela rundan, men fick ont i knäna som vanligt 🙁

Superskoj var det på det hela taget!

Starkt jobbat, Åsa!