Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsen söndag
You need to log in to create posts and topics.

Stödstrumpor på mässor är en klassiker.

Helgen var nödvändig utpustning efter 2 otroligt hektiska men underbara veckor. Tog det lugnt och roade mig med att läsa kommunala budgetar. Lätt träning men jag hann inte få ut cykeln innan det började regna idag 🙁

Förra helgens lovande dejt rann ut i

Ja stödstrumpor hade behövts! Trodde aldrig det kunde vara så jobbigt att bara STÅ, undrar ifall man kan regga "mäss-jobb" som träningstyp, är helt slut i kroppen, ben,vader och fötter, lär nog till och med ha träningsvärk imorrn!

styrka ben?

Jaaa, ska banne mej regga en timma, bara för att det är kul, jag är inte så strikt...

Förresten Jessica, igår visade vi verkligen var skåpet ska stå!
Det är en fördel att vara lite "TJURig" emellanåt.

Ja ja, jag vet men jag kom inte på nåt bättre och

Fick in en hel del härlig cykling både på lördag och söndag!

japp. nu känner man igen våra killar. blir inte skoj för saik de två kommande matcherna.

jag har svårt för jämtin. fast skapar man en kejda där proppskåpet smält på 3/5 redan när de vaknade på morgonen så kanske man inte kan förvänta sig så mycket mer.
m

> japp. nu känner man igen våra killar. blir inte skoj för saik de två kommande matcherna.

Du underskattar hjältarna. Hadelöv kommer inte att agera såll de kommande matcherna. Den rollen kommer Liv att ta över. 😉

Kanonhelg. Var i London över helgen för en stor tävling. Ställde in båten och träänade lite i fredags em och det känndes väl så där, men i går rodde vi kanonbra. Rodde upp oss över hundra platser och är garanterade en startplats om ett år:-). Läste tidnin

För egen del får indianerna gärna förlora så blir det inte sånt tjafs om att vi (Göteborgs horseshow) har Scandinavium... trots att vi haft det längst 😉

Helgen har varit kanon, motionscykeln, ridningen och powerwalking i härlig natur, det har varit akti