Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 22:49Röstar för stockholm här i alla fall. Och med tanke på att jag ser två till som tydligen ska bo nära mig i alla fall så borde vi vara 3st här känns det som.
Röstar för stockholm här i alla fall. Och med tanke på att jag ser två till som tydligen ska bo nära mig i alla fall så borde vi vara 3st här känns det som.
Quote from Sebastian Magnusson on 2 February 2007, 08:12Runt närke låter bra tycker jag :-). Inte skåne iaf. Det blir så jättelångt att åka:-(
Runt närke låter bra tycker jag :-). Inte skåne iaf. Det blir så jättelångt att åka:-(
Quote from Funbeat user on 2 February 2007, 08:47Aktuell ställning:
Östergötland - 2
Skåne - 1
Västkusten - 2
Stockholm - 1
Närke - 1
Aktuell ställning:
Östergötland - 2
Skåne - 1
Västkusten - 2
Stockholm - 1
Närke - 1
Quote from Christian Wahlberg on 2 February 2007, 09:31Jag är på, kan både i Göteborg & Skåne
Jag är på, kan både i Göteborg & Skåne
Quote from Funbeat user on 2 February 2007, 09:38Jag är också med i Stockholm (t+)
Jag är också med i Stockholm (t+)
Quote from Funbeat user on 2 February 2007, 09:52Uppdatering:
Östergötland - 2
Skåne - 2
Västkusten - 3
Stockholm - 2
Närke - 1
Uppdatering:
Östergötland - 2
Skåne - 2
Västkusten - 3
Stockholm - 2
Närke - 1
Quote from Emma Sjöberg on 2 February 2007, 09:54Tja.. nu när vi löst 95 reklamen.. just.. det var ett annat forum.. Skulle man nu trilla över en tågbiljett som tar mej var jag vill för 95 spänn så är jag flexibel!!
Annars ligger väl Stockholm bra till..
Tja.. nu när vi löst 95 reklamen.. just.. det var ett annat forum.. Skulle man nu trilla över en tågbiljett som tar mej var jag vill för 95 spänn så är jag flexibel!!
Annars ligger väl Stockholm bra till..
Quote from Funbeat user on 2 February 2007, 12:01jag ska till stockholm om en månad. så då kan jag va me på stockholm
jag ska till stockholm om en månad. så då kan jag va me på stockholm
Quote from Funbeat user on 2 February 2007, 14:26Jag är på! Västkusten!
Jag är på! Västkusten!
Quote from Therese Woodhill on 2 February 2007, 15:37SKÅNE!
SKÅNE!