Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 18:33Salsan slutade typ med navelboxning då....?
Salsan slutade typ med navelboxning då....?
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 18:57Jag tror iaf inte det va tomatsåsen! 😀
Jag tror iaf inte det va tomatsåsen! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2009, 19:28Det är såsen man blir tjock av.
Det är såsen man blir tjock av.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 20:1321 olästa inlägg, men ännu ingen singelträff i Stockholm...
21 olästa inlägg, men ännu ingen singelträff i Stockholm...
Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2009, 20:15Instämmer med Eva, mycket snack och liten verkstad. Är det orsaken till att vi är singlar månne?
Instämmer med Eva, mycket snack och liten verkstad. Är det orsaken till att vi är singlar månne?
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 20:24Jag e singel and I like it (L)
Jag e singel and I like it (L)
Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2009, 20:25Du räknas inte Carina. Förresten, du har salsa kvar runt läpparna.
Du räknas inte Carina. Förresten, du har salsa kvar runt läpparna.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 20:26Nää. Ni kan nog inte räkna med mig på en singelträff. Jag förstår inte varför man ska träffas i en grupp bara för man e singlar?
Nää. Ni kan nog inte räkna med mig på en singelträff. Jag förstår inte varför man ska träffas i en grupp bara för man e singlar?
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 20:38Men borde inte det naturliga namnet på en träff för denna gruppen vara just singelträff, eftersom att gruppen heter Singel?
...
Men borde inte det naturliga namnet på en träff för denna gruppen vara just singelträff, eftersom att gruppen heter Singel?
...
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 20:43Carina: av samma skäl man har en särskild singelgrupp på en träningssajt kanske?
Carina: av samma skäl man har en särskild singelgrupp på en träningssajt kanske?