Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingelträff i Stockholm 2009
You need to log in to create posts and topics.

Men Carina, nu förvånar du mig! Det är ju för att vi vill sluta var singlar förstås. Ja, vi andra, inte du.

Och man behöver ju inte nödvändigt vis gå på träffen för att "hitta" nån... Utan för att träffa de man ändå spenderar en del tid att prata med på nätet?

Måste man alltid ha ett syfte med allt man gör? Varför inte bara dansa för att det är skoj, cykla för att det är härligt, eller träffas för att bara träffas? Varför krångla till saker?

Ja ni får träffas & träffas hur mycket ni vill å jag får vägra förstå det, det e en mänsklig fri och rättighet!

Fast ni verkar ju inte träffas så fasligt mycket, ofta och hela tiden om man säger så 😉

Kan inte låta bli här att föreslå ett annat namn Carina
på tråden/gruppen: Singel utan stånd.
bara ett förslag 🙂

(t+)

...av alla de slag! Den va bra (L)

Carina....
Ska vi träffas i syftet att dansa Salsa kanske?

Syfte = Dansa

Jomen det låter väl som en bra idé. Åsså blir ni många som kan härja runt i svängarna. Eller så kan ni kanske träffas o diskutera de här små godingarna!
http://www.alltommotor.se/artiklar/nyheter/saab-genom-aren-1.8965
Man blir ju alldeles blöt av lycka

Carina går igång på Saabar och blir på smällen när hon dansar Salsa. Vad är nästa avslöjande?

Jag tror jag e tillverkad i en 96:a faktiskt... Jag hade en lycklig uppväxt i baksätet på en iaf. Äggskalsvit. Kudde med Saab-loggan på ingick. Liksom ständiga fighter med storebror. Men du kanske vill veta nåt mer rafflande? 😉