Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2009, 20:45Men Carina, nu förvånar du mig! Det är ju för att vi vill sluta var singlar förstås. Ja, vi andra, inte du.
Men Carina, nu förvånar du mig! Det är ju för att vi vill sluta var singlar förstås. Ja, vi andra, inte du.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 20:47Och man behöver ju inte nödvändigt vis gå på träffen för att "hitta" nån... Utan för att träffa de man ändå spenderar en del tid att prata med på nätet?
Och man behöver ju inte nödvändigt vis gå på träffen för att "hitta" nån... Utan för att träffa de man ändå spenderar en del tid att prata med på nätet?
Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2009, 20:51Måste man alltid ha ett syfte med allt man gör? Varför inte bara dansa för att det är skoj, cykla för att det är härligt, eller träffas för att bara träffas? Varför krångla till saker?
Måste man alltid ha ett syfte med allt man gör? Varför inte bara dansa för att det är skoj, cykla för att det är härligt, eller träffas för att bara träffas? Varför krångla till saker?
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 20:54Ja ni får träffas & träffas hur mycket ni vill å jag får vägra förstå det, det e en mänsklig fri och rättighet!
Fast ni verkar ju inte träffas så fasligt mycket, ofta och hela tiden om man säger så 😉
Ja ni får träffas & träffas hur mycket ni vill å jag får vägra förstå det, det e en mänsklig fri och rättighet!
Fast ni verkar ju inte träffas så fasligt mycket, ofta och hela tiden om man säger så 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 21:03Kan inte låta bli här att föreslå ett annat namn Carina
på tråden/gruppen: Singel utan stånd.
bara ett förslag 🙂
Kan inte låta bli här att föreslå ett annat namn Carina
på tråden/gruppen: Singel utan stånd.
bara ett förslag 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 21:08(t+)
...av alla de slag! Den va bra (L)
(t+)
...av alla de slag! Den va bra (L)
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 07:03Carina....
Ska vi träffas i syftet att dansa Salsa kanske?Syfte = Dansa
Carina....
Ska vi träffas i syftet att dansa Salsa kanske?
Syfte = Dansa
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 09:08Jomen det låter väl som en bra idé. Åsså blir ni många som kan härja runt i svängarna. Eller så kan ni kanske träffas o diskutera de här små godingarna!
http://www.alltommotor.se/artiklar/nyheter/saab-genom-aren-1.8965
Man blir ju alldeles blöt av lycka
Jomen det låter väl som en bra idé. Åsså blir ni många som kan härja runt i svängarna. Eller så kan ni kanske träffas o diskutera de här små godingarna!
http://www.alltommotor.se/artiklar/nyheter/saab-genom-aren-1.8965
Man blir ju alldeles blöt av lycka
Quote from Rasmus Olsson on 19 February 2009, 09:14Carina går igång på Saabar och blir på smällen när hon dansar Salsa. Vad är nästa avslöjande?
Carina går igång på Saabar och blir på smällen när hon dansar Salsa. Vad är nästa avslöjande?
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 09:18Jag tror jag e tillverkad i en 96:a faktiskt... Jag hade en lycklig uppväxt i baksätet på en iaf. Äggskalsvit. Kudde med Saab-loggan på ingick. Liksom ständiga fighter med storebror. Men du kanske vill veta nåt mer rafflande? 😉
Jag tror jag e tillverkad i en 96:a faktiskt... Jag hade en lycklig uppväxt i baksätet på en iaf. Äggskalsvit. Kudde med Saab-loggan på ingick. Liksom ständiga fighter med storebror. Men du kanske vill veta nåt mer rafflande? 😉