Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingelträff i Stockholm 2009
You need to log in to create posts and topics.

Ja, jag vill ha alla smaskiga detaljer.

Jag har faktiskt jobbat på Saab i Trollhättan i två år. Tröttnade på de inskränkta byborna där, å flyttade hem igen. Så jag sörjer inte en ev konkurs. (#)

SAAB 95/96 är ren klassisk skönhet i bilform.

Det lilla bakvända extrasätet i kombin har man tillbringat många mil i. Fullständigt galet ur säkerhetssynpunkt men på den tiden resonerade man liksom inte inte så 🙂

Mina första två bilar var 96or. Först en knallröd och sedan en vinröd metallic.
Jag köpte en informativ mekhandbok. Sånt finns inte till bilarna idag. Är ju inte
möjligt att meka med bilarna idag på samma sätt men i den stod att läsa precis allt
man behöv

Växte upp gjorde jag i en folka bubbla.
Fanns en liten skuff bakom baksätet för bagage. Där gillade jag att ligga.
Det brummade från motorn där och blev varmt.

Minns att vi knödde in oss hela familjen och åkte till Stockholm. Japp, nu var jag inte helt O

Titta jag tror det finns utrymme för en liten bil-träff!

Jag har servicehandbok till min pärla - av total lycka hittade jag den på en kyrkloppis för 15 riksdaler. Elsystemet e väl lite över my horizon. Men jag hittar till spolarvätskan iaf 😀 Det kanske

Så här kommer det nog se ut på den träffen:

BILD:http://dub-sofine.com/images/bloms/bloms_47.jpg

Tacksam om ni meddelar var så jag kan hålla mig undan.

Njah mest skrot (läs Volvo) men den där hippiebussen ser lite intressant ut. Jag har länge klurat på nåt sånt som insatsbuss/följebil vid inlinesevent. Eller alla möjliga event förresten! 😀 Typ när FBs singelgrupp åker på salsa-helg... hahaaa!

Är det så Carina? Kör du runt med en Saab 96a nu?

Ni kan ju skicka ett meddelande till mig när denna tråd blir ontopic igen... Markerar ointressant.

Jag tar gärna nån öl på En Bishops arms. Och gärna jämna veckor.

Instämmer med föregående talare.

Jämna veckor för mig med.

Ni som inte vill ha någon träff...varför snacka en massa blaj i denna tråd. Skaffa en egen!!!