Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingelträff i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

haha, Adler-Karlsson, den gamle galoschen 😀 det här är en yngre Adler och utan Karlsson.

Trärack är jag alltid med på ... eller nä, trekant, det funkar också 😉

Akkurat gillas! Mycket fint utbud av Whisky och öl.

Åååh, Akkurat (L) Nu får jag medge att jag blev lite, lite Ståckhålms-nostalgisk av gamla minnen...... men kanske inte riktigt tillräckligt för att pallra sig upp enkom därför.

Haha you wish - trädgårdsbadminton. Näädu krossad med ett Dunlop e vad som gäller isåf 😉

Om Adler e ung o fin kan du ju släpa med honom oxxå... Fast det vore ju synd för jag kan ju inte komma ju! Ni e inte kvar framåt 22-23 va? För ni e säkert riktigt

GT? Börja inte du också hittills har vi hållit undan cykelporren här 😉

Jag är alltid schnyggascht och scharmigascht av ALLA! vid 23-schnåret på kvällen... så jag hoppas stjärtinnerligt att du kommer. EDIT: till Akkurat alltså 😉

eller tänkte du på bädd

Now what did I do? GT = Gin & Tonic o den uppfanns före hjulet så för faan Håkan! Det finns även G (-T) det är när man runt 23 kastar ur alla selleristjälkar o skit ur drinkarna, hoppar över Tonicen o ger sig på bottenslammet direkt.

Alltså mamma har ju

Den 17:e är jag barnfri och har inga andra aktiviteter för mig.
Akkurat har jag aldrig varit på vad jag vet så det röstar jag för!

Kanske är tur att jag känner mig halvtagen, så då behöver jag inte bli avis på att jag inte kan ge mig på en resa just nu 😛

Det är bra att ni har Stockholmssingelträff så vet vi lantisar vad vi har att leka med efteråt 😉

Accurat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!