Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSista fredagen denna månaden
You need to log in to create posts and topics.

OK jag omformulerar mig så att alla förstår;).
Det verkar bli snöfall vid starten. Jag vill ha snabba hårda klisterspår så det går lätt:D

Jag har små händer och svårt att fatta.

David.. du cyklar väl inte med händerna? 😉

Ännu en fredags tråd... 🙂
Idag blir det MTB, imorn lubbning och på söndag ska det köras mc. Bara aktiviteter som med största säkerhet kommer att hålla mig kvar som singel...

Och för er som ska ut å rejva så kommer här en snabbkurs som garanterat gör er

Idag ska jag iväg och klättra på klättervägg (såklart hmm...) för första gången. Om jag överlever det (är inte så lite höjdrädd) så kommer resten av helgen tillbringas i soffan läsandes vetenskapliga artiklar. Lite träning blir det också men inte så det s

Ooo det är fredag igen! 😀

Får väl berätta om mina fantastiska planer för helgen. Hmm...blir träna, äta, träna, äta, sova.....typ.

Löpning intervaller ikväll (med lite funbeat folk va?) och sen långspinning (3h) lör fm (med triathlonteamet) och sen en u

Jag är skadad...
Ramlade på cykeln igår och tog emot i gruset med handflatorna. Tur som var hade jag handskar så skadan blev begränsad men jag kan inte hålla i en skivstång idag. Så tyvärr blir fredagens traditionella lunchpump inställd.

I morgon Lörda

Här blir det umgänge med vänner ikväll. Ska laga mat och kolla på Let´s dance...oooh. imorgon blir det en liten fest hos mig och på söndag handbollsmatch (bara titta, inte spela.) Får väl se hur det blir med träning i helgen... men jag har iaf nått mitt v

Variant på klättertävling ikväll, ultimate imorrn, inga andra direkta planer.. lär säkert bli en del hängande. på nåt sätt.

har precis varit i simhallen med kompis och hans 4åring. hmm måste varit nästan 10 år sedan senast.. kul men jag undrar vem som hade roligast 4åringen eller 2 st 35åringar som tävlar i rutchekanorna 🙂 inte så smart med tidtagning hehe, fast jag vann..
a