Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkövde 6-Timmars
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej
Vi har nu uppdaterat hemsidan och öppnat inbjudan till Skövde 6-timmars.
Datum 9 Mars 2013. http://www.ultrasweden.se

Välkomna 🙂

Mvh Peter E

Ska klara av Bislett innan nästa år spikas 🙂

Hittar det inte i kalendern, är det på väg upp eller skall jag lägga in det?

Edit: Den funktionen verkar också gått sönder i uppdateringen.

Under uppdatering av Funbeat så fungerar ej allt till 100%.
Ge det någon dag. De jobbar så gott de kan.

Det gör jag också så jag kommer ej.
Klarar ej ett marathon på 6H.
Så jag startar på ett 6D i Hollywood, Florida den 17:e mars. Det bör räcka. 🙂

Tänker nog anmäla mig. Blir i så fall min första riktiga ultratävling. Har en transport- och logifråga bara. Hur gör ni som åker tåg från Stockholm? Funkar det att ta sig dit och tillbaka samma dag som loppet går eller är det bäst att övernatta i Skövde i

Jag söker revansch nästa år och tänker anmäla mig.

Jag skulle ha sprungit för andra gången i år, men fick slänga in handduken pga influensa. Hoppades in i det sista att jag skulle pigga på mig men...

Ett av det roligaste och trevligaste loppen jag har s

Kenneth, ett gott råd är att inte chansa på tåget även om det teoretiskt funkar (Boulognerskogen ligger i princip bredvid Skövde C). Förra året hade vi några chanstagare som givetvis drabbades av tågförsening och därmed också sen start.

Stämningen på hot

Räkna med mig,jag kommer garanterat!:D

Tack för rådet Micke! Nu har jag anmält mig till loppet. Kan väl passa på att även anmäla mig till fredagens pizzaklubb när jag ändå håller på. Undra om de har Lisa Nordén-pizza med parmaskinka och ruccolasallad?

>Förra året hade vi några chanstagare som givetvis drabbades av tågförsening och därmed också sen start

Bla. Jan-Erik Ramström. Som kom dit för att slå sitt PB från året innan. SJ-trassel gör att han kommer 20 minuter sent till start, missar sitt PB med.

12