Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Men hur avinstallerar man plugins? Får inte den funktionen att funka som finns i ST... Pluginet "ST2Funbeat" levererar bara felmeddelanden och finns inte att hitta nånstans alls...

Tack för länken till workarounden! Nu får jag äntligen höjdkurvor som ser vettiga ut. Men tydligen så har filerna bytt plats igen efter inlägget gjordes men jag fick det att fungera genom att ta bort "/OLD" på slutet på den ena länken, dvs båda ska sluta

Lena B: Tack för tips om ändringar i Preferences.System.Xml!!

Laddade just ner FT och Elevation Correction, men i Preferences.System.xml fanns inget .../OLD.

Filerna hette däremot ...version2/SRTM1 resp -3, dvs inte ...version2_1/SRTM1 resp -3.

Nåt h

Om du markerar en aktivitet och väljer Ändra aktivitet->Apply elevation correction så ska höjderna räknas om (vet inte om man kan göra det för flera aktiviteter på en gång). Under Inställningar->Tillägg->Elevation correction så kan man kryssa i om man vil

Lena B: Japp, DÄR var det! Tack!! (t+)

Kajakturens höjddiagram fick en "botten" när jag var ute på öppna vatten, men när Motala Ström blev smalare med branta strandbrinkar så verkade det som om stränderna påverkade med sin höjd, som mest hade jag då padd

12