Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarSpring Cross
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!
Jag sprang 12 km förra året. Jag sprang i damklassen (såklart, jag är ju tjej!) och jag tyckte att det var ett superkul lopp! Vädret var toppen, banan var rolig och det var ett skönt lopp helt enkelt. 🙂

Den nackdel som jag såg förra året var att m

Kul att höra från nån som testat! Är banan mycket jobbig? Tänkte jag borde klara 12 km på 70 minuter men läste i kommentarerna från ifjol att många fick jobbigt. Eftersom vi åker med jobbet så måste vi anmäla oss redan nu och det är ju lite svårt att veta

Jag har anmält mig till 12 km, min form har varierat lite till och från men jag klarar 10 km idag, det går lite för långsamt bara. Men jag hoppas att det är tillräckligt med tid kvar för att hinna vässa formen i alla fall. Det kändes som ett kul mål och e

Jag tyckte att banan var lagom jobbig. Några ganska tunga backar i början och nån i mitten också. Sen var det ojämn terräng, mycket stenar och gupp i banan så man var tvungen att hålla lite koll på var man satte fötterna. På någon enstaka plats fick man k

NEj då! Jag kommer!!! Men känner mig inte riktgit i form. Allergimedicinen gör mig slö...........

Det blev mycket tyngre än jag väntat mig. Kände mig nästan febrig vid starten och fick sedan aldrig på den rätta känslan. Fin dag och bra lopp annars. 123:e plats på 12km herrar med tiden 54:33. Helt ok men inte min drömtid.

Det var första gången för mig och det var tungt tycker jag. Backe upp och backe ner hela tiden 🙂 men jag tog mig runt på en rätt hyfsad tid ändå. Gillar terräng, så jag kommer nog att springa nästa år också, ev 12 km för att testa men då med lite mer lå

Hade som målsättning att orka springa mina 6 km utan att gå i backarna oc,h att klara det på MIN tid. Och det gick ju bra! En aning snabbare än planerat bara, men det är ju smällar man får ta!

12