Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarSPRINGTIME
You need to log in to create posts and topics.

Nej, du, jag började undra i förra veckan.....inget här 🙁

Kan minderåriga (13år) också tävla??

Ja, men då blir det väl i Mini Springtime....

Jag mailade dem i fredags och frågade, fick svar idag. Nummerlapparna ska enligt dem vara på väg, får hoppas att de kommer fram i tid bara...
Jag tycker överhuvudtaget att information m.m. har varit väldigt dålig runt loppet, det är första gången jag ska

Så kom det då äntligen med posten - info och lapp. Tröja och chip hämtas på fredag el. lördag. Någon som vet vad det är för slags tröja nuförtiden? Bomull, va? 🙁

Förra året var det en svart , ganska snygg , i bomull tror jag.

Jag ska också springa Springtime men måste man verkligen ha på sig den tröjan man får från springtime?

Undrar samma sak som Linda - låter befängt att man ska tvingas använda deras tröja!

Klart att ni inte behöver använda tröjan under loppet. Det enda lopp (vad jag vet) där man måste använda tröjan är Midnattsloppet, och då har man den istället för nummerlapp. Men det är också en funktionströja (om än inte särskilt skön, vilket tydligt syn

Neeej men bomullströjorna om de envisas med att ge en sån ska man ju ha EFTER loppet....o visa för alla va duktig man varit 🙂

Har samlat på mig massor med t-tröjor här jag, bara fått 2 funktions i alla mina race. (över 10 st)