Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej Erika!
Jag har följt din fråga ett tag och skulle jättegärna vilja veta hur det gick sedan.
Ligger själv med foten i högläge efter min steloperation av stortåled alldeles nyss.
Är mycket nyfiken på hur det går för dig. Har du hittat några nya favorits

Hej
Jag gjorde en misslyckad operation av stortån dvs Halgus Rigidus för 20 månader sedan med ännu starkare smärta som följd vid promenader, skidor, löpning osv. Helt hopplöst. För 10 månader sedan stelopererade jag stortån och det är helt fantastiskt. Ja

Hej! Har blivit rekommenderad steloperation av stortån av min läkare men är skitskraj för det. Kommer jag kunna gå/springa? Hur fungerar det med skor? Har så många frågor, kan något som gått igenom detta svara så vore det jättesnällt!

Hej, vore oerhört tacksam om ni som stelopererat stortå för hallux rigidus kan ge tips om bra ortoped. Vill gärna veta mer om hur lång tid det tagit för er att bli återställda och om operationen har inneburit några andra (nya?) problem ... Det låter ju fa

Quote from Funbeat user on 27 September 2014, 17:12

Hej! Erika, hur går det för dig? Jag har opererat hallux rigidus och hallux valgus på båda mina fötter... Vart gjorde du din operation? (Min fotkirurg säger att om jag kunde springa 1 st marathon på mina fötter innan operation, kan jag springa hur många j

 

12