Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 20:53Det där såg avancerat ut! Skulle drutta på rumpan
Det där såg avancerat ut! Skulle drutta på rumpan
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 21:29Kul att ta del av era stretcher...Vilken härlig bild!
Kul att ta del av era stretcher...Vilken härlig bild!
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 08:46Tråkigt att inte få stretcha! Lova att du inte visar tråden för din sjukgymnast *nojig* (H)
Tråkigt att inte få stretcha! Lova att du inte visar tråden för din sjukgymnast *nojig* (H)
Quote from Bjarne Lewin on 27 February 2007, 09:02Jag lovar!
Det är verkligen dötråkit att inte få stretcha okej jag får lov att stretcha arm och axelpartierna och en stjärt-stretch får jag göra men annars är det väldigt restriktivt 🙁Nu börjar kroppen acceptera det också och jag har inte ont i alla
Jag lovar!
Det är verkligen dötråkit att inte få stretcha okej jag får lov att stretcha arm och axelpartierna och en stjärt-stretch får jag göra men annars är det väldigt restriktivt 🙁
Nu börjar kroppen acceptera det också och jag har inte ont i alla
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 09:09Det hoppas jag med!:-)
Det hoppas jag med!:-)
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 09:20Kollade igenom Maries googlesökning och hittade det här! Väldigt grundligt! http://www.lidens.info/str/Stretch/index.html
Kollade igenom Maries googlesökning och hittade det här! Väldigt grundligt! http://www.lidens.info/str/Stretch/index.html
Quote from Roger Carlsson on 28 February 2007, 13:56Haha, jag läste "väldigt GULLIG" där före länken. Satt länge och funderade på vad du tyckte var så gulligt med det där (#)
Haha, jag läste "väldigt GULLIG" där före länken. Satt länge och funderade på vad du tyckte var så gulligt med det där (#)
Quote from Funbeat user on 28 February 2007, 14:14NU såg jag!!! (fick inte upp bilden förrän nu) Vet inte om jag ska skratta eller gråta!!! *skrattar* Hjälp! *skrattar ännu mer*
Men så klart... jag är inte den som är den, så självfallet ska det testas! Mina katter kommer undra vad jag pysslar med!
NU såg jag!!! (fick inte upp bilden förrän nu) Vet inte om jag ska skratta eller gråta!!! *skrattar* Hjälp! *skrattar ännu mer*
Men så klart... jag är inte den som är den, så självfallet ska det testas! Mina katter kommer undra vad jag pysslar med!
Quote from Funbeat user on 28 February 2007, 14:23Eva och Maria: Försökte mig också på den där ehh...stretchen? Stel som ett kassaskåp, fanns inte en susning att ens komma i närheten...
Eva och Maria: Försökte mig också på den där ehh...stretchen? Stel som ett kassaskåp, fanns inte en susning att ens komma i närheten...
Quote from Sara Wåhlen on 28 February 2007, 14:26Jag måste nog också ge den ett försök efter styrketräningen ikväll...
Jag måste nog också ge den ett försök efter styrketräningen ikväll...