Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Långt träningspass?

Hyggligt 2 timmar och 15 minuter + lite transport offsett + lite bastu bad (ett måste). Det gäller ju att dra nytta av kvällarna nu när min "granne" över mig har börjat bygga sin ikea möbel eller nått, har fasen bankat konstant varje kväll i tre dagar nu.

För satan upp dit snabbt. Hon e singel o försöker hitta rätt vinkel för att klubba ihjäl fästingen!

Fasen du måste ha rätt, rusar genast!

Snat helg igen, vilken tur att det är kort vecka. Hade nog inte pallat en hel vecka efter ledigheten.
Imorgon ska jag ut med min kompisdejt och lördag ska jag ut och dansa. Söndag ska jag vila:-)

Kompis dejter, alltid något själv skall jag och en polare ha ett film maraton. Funderar på att köra så många Tim Burton filmer vi bara hinner på en kväll 🙂

Förövrigt borde jag sovit för 1 timme sedan, men jag fastnade med att modelera min lägenhet i e

mm sånt är nördigt, men kan vara nog så roande...
vad hette programmet....
Och ja, jag har jäkligt gott om tid just nu

Google sketchup, billigt (gratis) och ganska bra, inte som något cad program eller 3d studio men tillräckligt för hobby modellering.

sketchup.google.com/

Konstaterade att det inte var så kallt ute trots allt. Så nu laddar jag med en mugg havregryn och vatten inför dagens tur....racer eller mtb, racer eller mtb...hmm?

"en mugg havregryn och vatten" - du menar gröt alltså?!