Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

OK, jag kan konstatera att regn passar mig bättre än stekande sol! Gjorde ett nytt PB (55:31 / 55:02 (egenklocka))
Är det inte ett märkligt system att tidtagningen sätter igång oavsett om du passerat starten eller inte? Jag menar det är ju inte ett litet

Jag hade det kanon! Min tid blev 58:47 (58:56 egen, men jag glömde knäppa av den direkt utan gick en bit med den). Första gången jag sprang milen och jag var övertygad om att komma sist, att springa på som bäst 1.10 och att tvingas gå minst två ggr, vilke

Bra jobbat tjejer!

Det var ... blött... Jag hade med mig mina tre ungar ner som sprang i barn loppen, var väll inte precis en perfekt uppladdning å stå i regnet å frysa... När det väl var dags för mig var jag genomsur och frös så jag skakade 🙂 Tror de

Va? Har det regnat i Skåne idag? Vi har haft soligt och fint hela dagen. Visserligen rätt blåsigt men ändå 🙂

Btw, bra jobbat tjejer!

Så duktiga ni är allihopa! Sprang själv i mål på 62:00 på min egen klocka och jag hade absolut inte kunnat springa fortare igår.
Hur lyckas ni hålla under 6 min tempo km efter km? Jag höll god fart fram till 5 km men sedan stumnade jag rejält. Får kanske

Jag vet faktiskt inte heller hur man lyckas. På träning och särskillt på löpband där man har koll på tempot känns det fruktansvärt jobbigt att pressa tider......
är det tävlingsdjävulen som griper tag i en?
Tycker annars att jag är rätt loj löpare....

S

Om man inte blivit nedkyld innan låter det ju som jätteskönt väder (just varit ute och sprungit i regnet här), trist Kikki, men grattis alla andra!

(L):-)TACK

Åh vad duktiga ni andra är! Drömmer fortfarande om att komma under timmen. Fick ju barn i januari, så detta var mitt premiärlopp efter 3 månaders försiktig joggingträning. Sprang på 73 minuter 🙁 Men jag tror det hade gått snabbare om det inte varit sånt