Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Min synkning med mellan garmin och Funbeat slutade fungera i mars. Tänkte inte så mycket på det eftersom jag vid det tillfället skulle byta plattform till Jogg pga av nedläggning av Funbeat. Nu verkar ju Funbeat bli kvar och då vill man ju att synkningen

Jag har samma undring, men gäller synkning från Suunto Movescount som inte längre fungerar. Är det på G att det fungerar igen eller har jag bara inte kommit på hur man ska göra pga eventuella förändringar?

Jag hade samma bekymmer för ett tag sedan, men jag misstänker att det var Garmins fel. Jag gick in på Garmin Connect och tog bort privilegierna, de hängde kvar där och ställde till det. Sen gjorde jag om hela proceduren från Funbeat, jag tror det tog 3-4

Om du har Connect IQ datafält så fungerar inte Funbet importen.

Jag kör inte Connect IQ datafält vad jag vet. har inte gjort några ändringar utan det slutade bara fungera i slutet av mars.

Och tack för alla svar.Kul att Funbeat engagerar och hoppas inte allt för många han flytta till andra plattformar då läget såg mörkt ut.

Info från en admin i en annan tråd:
Vi är medvetna om Chrome-problemet. Ett certifikat behöver bytas på importservern. Detta prioriterades ner i samband med överlämning till nya ägare. De kommer förstås ta tag i detta.

Problemet gäller inte importen i s

Hm, jag har den inkryssad och jag är premium. har provat med Explorer också, men får samma resultat.

Prova göra en liten registrering med klockan på en aktivitet som du är 100% på att du inte meckat nåt med inställningar på, kanske klättring eller nåt udde (inte för de som klättrar då) för att säkerställa att problemet inte ligger hos dig, det kan gå bra

Jag har en vaniljinställd 920xt (inga extra dataskärmar, inga IQ-grejer, inget lull som kan dra batteri) så varför det under en period inte fungerade för mig vet jag inte men jag följde instruktionerna, om och om igen tills det fungerade.