Quote from Funbeat user on 22 May 2018, 20:28Om man vill testa att synkningen fungerar kan man registrera ett manuellt pass på GC. Även manuella GC-pass synkas till FunBeat. Tidigare fungerade inte detta, men det berodde på en bugg hos Garmin.
Om man vill testa att synkningen fungerar kan man registrera ett manuellt pass på GC. Även manuella GC-pass synkas till FunBeat. Tidigare fungerade inte detta, men det berodde på en bugg hos Garmin.
Quote from Funbeat user on 23 May 2018, 22:16Helt plötsligt fungerar inte den automatiska synkningen via ant+ sen den 21/5! Får inte heller in den på mitt Garminkonto så det kan ju inte ha med premium på FB att göra! Jag var premium kund tidigare varför har det plockats bort i och med ägarbytet?
Helt plötsligt fungerar inte den automatiska synkningen via ant+ sen den 21/5! Får inte heller in den på mitt Garminkonto så det kan ju inte ha med premium på FB att göra! Jag var premium kund tidigare varför har det plockats bort i och med ägarbytet?
Quote from Funbeat user on 24 May 2018, 07:54@Mikael. Som du säger verkar ditt problem ligga hos Garmin, snarare än hos FunBeat. Om passet inte kommer in till GC kan det inte skickas vidare till FB.
Angående premium så har ingenting plockats bort. Jag ser att ditt premium-konto förnyades igår med e
@Mikael. Som du säger verkar ditt problem ligga hos Garmin, snarare än hos FunBeat. Om passet inte kommer in till GC kan det inte skickas vidare till FB.
Angående premium så har ingenting plockats bort. Jag ser att ditt premium-konto förnyades igår med e
Quote from Funbeat user on 24 May 2018, 15:26Mikael - Garmin har tydligen något nytt man måste installera för att få datan från klocka till Garmin Connect (enligt min sambo vars klockas batteri fortfarande funkar) (#)
Mikael - Garmin har tydligen något nytt man måste installera för att få datan från klocka till Garmin Connect (enligt min sambo vars klockas batteri fortfarande funkar) (#)
Quote from Funbeat user on 2 June 2019, 19:43Typ samma problem igen, funbeat säger att det inte finns något att hämta från Garmin Connect trots att jag har 2 nya pass där från 31/5 och idag (2/6). Någon som har något tips? Har testat i Firefox, Chrome och Internet Explorer, ingen skillnad. Funkade a
Typ samma problem igen, funbeat säger att det inte finns något att hämta från Garmin Connect trots att jag har 2 nya pass där från 31/5 och idag (2/6). Någon som har något tips? Har testat i Firefox, Chrome och Internet Explorer, ingen skillnad. Funkade a
Quote from Funbeat user on 2 June 2019, 19:56Finns en parallell tråd
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1458874
Finns en parallell tråd
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1458874
Quote from Funbeat user on 2 June 2019, 21:51Tackar, följer den och hoppas på lösning!
Tackar, följer den och hoppas på lösning!
Quote from Funbeat user on 3 June 2019, 13:55Har exakt samma problem. Passet 30/5 synkades, men sedan dess är det tomt. Till Jogg och Strava har det fungerat även efter 30/5.
Har exakt samma problem. Passet 30/5 synkades, men sedan dess är det tomt. Till Jogg och Strava har det fungerat även efter 30/5.
Quote from Funbeat user on 3 June 2019, 14:02som "guld" kund skall automatisk synkning från Garmin connect ske, men det slutade fungera för ett bra tag sedan.
Nu går det varken att synka "manuellt" eller ens läsa in TCX filer.
Har mailat supporten om detta i dag.
som "guld" kund skall automatisk synkning från Garmin connect ske, men det slutade fungera för ett bra tag sedan.
Nu går det varken att synka "manuellt" eller ens läsa in TCX filer.
Har mailat supporten om detta i dag.
Quote from Funbeat user on 3 June 2019, 14:41Jag upplever samma sak, har två pass som ligger i Garmin men när jag kör importen så står det att det inte finns något pass att hämta, återanslöt kopplingen till Garmin men det hjälpte inget tyvärr.
Jag upplever samma sak, har två pass som ligger i Garmin men när jag kör importen så står det att det inte finns något pass att hämta, återanslöt kopplingen till Garmin men det hjälpte inget tyvärr.